شناسه خبر : 2314

رئیس نظام پزشکی میناب:

بیمه ها مطالبات پزشکان را پرداخت کنند

بیمه ها مطالبات پزشکان را پرداخت کنند

روشنکار گفت: یکی از عمده مشکلات پزشکان تحت قرارداد با بیمه ها، عدم پرداخت مطالبات بیمه ها به پزشکان است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، امیراحمد روشنکار در مراسم بزرگداشت روز پزشک در شهرستان میناب با بیان اینکه پزشکان تسکین دهنده و محرم راز بیماران هستند، گفت: وقتی یک بیمار به پزشکی مراجعه می کند یعنی برای  بیان مشکلات و درمان خود به آن پزشک اعتماد کرده است تا با شرح جزئیات بیماری خود راه درمانش را از وی طلب کند.

روشنکار با بیان اینکه پزشکان نباید این اعتماد بیماران را نادیده بگیرند و برای درمان آنها از تجرببات خود استفاده کنند بیان داشت: نوع برخورد با بیمار به هنگام مراجعه یکی از راههای  به وجود آمدن این اعتماد است که این امر مهم باید از سوی دوطرف وجود داشته باشد.

رئیس نظام پزشکی میناب با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت دانش  پزشکان توسط بیماران می تواند راه علاج بیماری  آنها  باشدعنوان کرد: بیماران با استفاده تجربیات وتخصص پزشکان برای درمان خود استفاده کنند.

روشنکار در خصوص خدمت پزشکان به مردم در اقصی نقاط کشور گفت: خدمت خالصانه به مردم را پزشکان دارند که درشرایط خوب وبد ودوری از خانوادهایشان برای سلامت مردم تلاش می کنند.

روشنکار تصریح کرد: هرصنف  ازمشکلات خاص خود برخوردار است اما برای  آنکه شرایط پزشکان را بدرستی بفهمیم بایدر در لباس پزشکی خدمت کنیم تا چگونگی شرایط کاری آنها را  درک کرد.

رئیس نظام پزشکی میناب گفت:سازمان نظام پزشکی در همه زمینه های به حقوق مردم وبیماران احترام می گذارد وهرگونه شکایتی از پزشکان صورت گیرد بعد از بررسی  از حقوق بیماران ومردم دفاع خواهد شد.

روشنکار با بیان اینکه در بعضی از مواقع هم پزشک مورد هجمه و نامهربانی های از سوی مردم مواجه می شوند بیان کرد:پزشکان در محل خدمت خود ومراکزی که خدمات دهی می کنند با سختی های مواجه می شوند که دیده نمی شود و در شرایطی که نیاز به حمایت دارند مورد هجمه و موج تخریب قرار می گیرند.

رئیس نظام پزشکی میناب در خصوص پزشکان حاضر در شهرستان میناب گفت: پزشکان میناب را میتوان جزء بهترین پزشکان دانست اما با مشکلاتی مانند عدم پرداخت مطالبت خود از بیمه ها روبرو هستند که آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

روشنکار با درخواست از مدیران بیمه برای پرداخت مطالبات پزشکان  عنوان کرد: بیمه ها در خصوص پرداخت مطالبات پزشکان نهایت تلاش خود را داشته باشند تا مشکلات آنها مرتفع شود.

رئیس نظام پزشکی میناب در خصوص اقدامات انجام شده گفت: اقدامات خوبی برای رفاه حال بیماران ومردم وپزشکان صورت گرفته که برخی از آنها در طول ٢٠سال گذشته وجود نداشته است.

 

ارسال نظر