شناسه خبر : 2260

افتخاراتی که به نام بیمه تعاون ثبت شد

افتخاراتی که به نام بیمه تعاون ثبت شد

شرکت بیمه تعاون با هدف ورود بخش تعاونی به عرصه فعالیت بانک و بیمه و راهیابی به بازارهای پولی و مالی کشور و تحقق سیاست های کلی اصل ۴۴ از سال ۱۳۹۲ آغاز به کار نمود و شکل عملیاتی به خود گرفت. حالا این بیمه پس از ۵ سال از آغاز فعالیت خود توانسته با ثبت ۲۱ افتخار به نام خود، خود را در زمره برترین شرکت های بیمه ایران جای دهد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تابناک، شرکت بیمه تعاون با هدف ورود بخش تعاونی به عرصه فعالیت بانک و بیمه و راهیابی به بازارهای پولی و مالی کشور و تحقق سیاست های کلی اصل 44 از سال 1392 آغاز به کار نمود و شکل عملیاتی به خود گرفت. حالا این بیمه پس از 5 سال از آغاز فعالیت خود توانسته با ثبت 21 افتخار به نام خود، خود را در زمره برترین شرکت های بیمه ایران جای دهد.

در ایران حدوداً 24 شرکت بیمه ای مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به بخش های مختلف جامعه می باشند. 23 شرکت از این 24 شرکت فعالیت های اقتصادی بخش های دولتی و خصوصی را تحت پوشش قرار داده و از این رو تنها بخش تعاون به عنوان سومین بخش اقتصاد ایران با تمام پتانسیل های موجود به لحاظ بیمه ای مغفول مانده بود. بیمه تعاون با درک این ظرفیت، اولین شرکت بیمه ای بود که در این بخش قدم نهاد. این شرکت بیمه ای با هدف ورود بخش تعاونی به عرصه فعالیت بانک و بیمه و راهیابی به بازارهای پولی و مالی کشور و تحقق سیاست های کلی اصل 44 از سال 1392 آغاز به کار نمود و شکل عملیاتی به خود گرفت.

این شرکت با سرمایه اولیه 280 میلیارد ریال بعد از اخذ موافقت اصولی از بیمه مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بورس و اوراق بهادار با انجام پذیره‌ نویسی از طریق بازار فرا بورس در تاریخ 6 دی ماه 1391 تحت شماره 433049 به ثبت رسید و وارد مرحله راه ‌اندازی فعالیت خود شد و در 14 مردادماه سال 92 رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت بیمه تعاون در مدت فعالیت خود سعی نموده است تا با به کارگیری از مدیران و کارشناسان متخصص و ممتاز صنعت بیمه کشور و فراهم کردن بستر ارائه خدمات فنی، تخصصی و تجربی و با در نظر گرفتن معیار های مشتری مداری، گام های استواری را در این صنعت برداشته و همواره با ارائه خدمات مطلوب خدمتگزار مردم باشد.

این شرکت تاکنون توانسته است بعد از گذشت 5 سال از زمان آغاز به فعالیت، 21 افتخار را به نام خود به ثبت برساند. بیشتر این افتخارات در یک سال گذشته و در دوره مدیرعاملی یونس مظلومی نصیب بیمه تعاون شده است. این افتخارات عبارتند از: افزایش شعب شرکت در استان ها بر حسب برنامه پیش بینی شده با تاکید بر نفوذ بیمه در کشور، افزایش شبکه فروش شرکت با جذب نمایندگان توانمند و متعهد، توسعه کمی و کیفی شبکه فروش (نمایندگان و بازاریابان)، افزایش میزان پرتفوی تولیدی شرکت با تاکید بر جذب بازار بیمه ای بخش تعاونی، مدیریت ترکیب سبد پرتفوی نمایندگان بر اساس سیاستگذاری شرکت، توسعه محصولات و همچنین طراحی محصولات جدید بیمه ای با شناسایی نیاز مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی در بازار، تقویت سیستم آموزش جهت ارتقاء سطح دانش و معلومات کارکنان و نمایندگان، تقویت و بهبود سیستم مالی، اصلاح و بهبود سیستم های منابع انسانی، فعال نمودن مدیریت سرمایه گذاری با ایجاد شرکت سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای تحقق ترکیب سودآور سرمایه گذار از محل ذخائر و درآمدها، تلاش برای ارائه سرویس های متمایز به مشتریان و افزایش میزان رضایتمندی ایشان، راه اندازی CRM به منظور هدفمندسازی ارتباط با مشتریان، راه اندازی شبکه فروش عمر و نمایندگان آیین نامه 54، تبیین و تدین برنامه جامع و مدرن در راستای تبلیغات هدفمند رسانه ای، محیطی و ...، بهره گیری از ظرفیت سهامداران شرکت در جهت توسعه خدمات رسانی و همکاری های دو جانبه، تسهیل در دسترسی آسان مشتریان و بیمه گزاران به خدمات شرکت در سراسر کشور از جمله عملیاتی نمودن فروش الکترونیکی بیمه نامه، پیگیری و عملیاتی نمودن طرح افزایش سرمایه شرکت برای افزایش توانگری شرکت و ورود به عرصه ریسک های بزرگ، افزایش توانایی و مهارت های حرفه ای نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت، تعامل با شرکت ها و موسسات بیمه ای اتکائی داخلی و خارجی در خصوص توزیع ریسک های بیمه نامه های بزرگ، برندسازی بیمه تعاون با بهره گیری از شیوه های کارآمد و مناسب و کاهش هزینه ارائه خدمت از طریق برون سپاری در راستای افزایش بهره وری.

 مسئولین شرکت بیمه تعاون در تلاش هستند تا در سال های آینده به این فهرست افتخارات خود همچنان بیافزایند و در سپهر بیمه ای کشور خوش بدرخشند.

 

ارسال نظر