شناسه خبر : 2249

استاندار همدان:

حذف تصویر بوعلی سینا از دفترچه بیمه تامین اجتماعی اشتباه بود

حذف تصویر بوعلی سینا از دفترچه بیمه تامین اجتماعی اشتباه بود

محمدناصر نیکبخت با اشاره به حذف تصویر حکیم بوعلی سینا از روی جلد دفترچه تامین اجتماعی، گفت: درحالی که همسایگان ما به دنبال تکریم بوعلی هستند ما در اقدامی اشتباه تصویر این دانشمند را از روی جلد دفترچه های درمانی حذف می کنیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، محمدناصر نیکبخت شنبه در آیین ادای احترام به مقام شامخ بوعلی سینا اظهار داشت: با پیگیری های بسیار برای جبران این نقیصه، بار دیگر تصویر حکیم بوعلی سینا در دفترچه های درمانی درج شد.
وی گفت: سالروز ولادت حکیم هزاره ها و تقارن با روز همدان و روز پزشک برای همدان و ایرانیان شاد باش است. 
استاندار همدان اضافه کرد: این نابغه مشرق زمین، افتخار جهانیان است؛ نابغه ای که ایران و همدان را برای تحقیق، پژوهش و علم آموزی انتخاب کرد. 
وی با بیان اینکه بوعلی همدان را به خوبی برگزیده و ما باید قدردان این انتخاب باشیم، گفت: تصویر بوعلی بر روی دفترچه های درمانی باشد یا نباشد در دل مردمان جای دارد.
نیکبخت با اشاره به آعاز هفته دولت گفت: دولت و به ویژه رییس جمهوری شرایط و ناملایمات سختی را تحمل می کند و باید با افزایی و همدلی به دشمنان اجازه دخالت و توطئه ندهیم. 
وی با بیان اینکه از روز پنجم شهرویور شاهد آغاز برنامه های رویداد فراملی همدان 2018 پایتخت گردشگری آسیا می شویم، گفت: همدان به پشتوانه آثار تارخی بی نظیر و علمای بزرگی که پرورش داده است، شایستگی برگزیده شدن به عنوان پایتخت گردشگری را دارد. 
استاندار همدان یادآور شد: برای میزبانی شایسته این رویداد زیباسازی و آماده سازی تمام زیرساخت های استان شامل هتل ها، راه آهن، فرودگاه و آزادراه ها انجام شده است‌. 
وی با گلایه از سازمان تامین اجتماعی برای انجام ندادن تعهد خود برای ساخت یک هتل در همدان، گفت: تاخیر و تعلل در اجرای این طرح جای سوال دارد و نماینگان مجلس این موضوع را پیگیری کنند. 
وی یادآور شد: عملیات ساخت این هتل همزمان با 13 هتل دیگر آغاز شد و 6 هتل به بهره براری رسید مابقی در دست اجرا هستند اما از طرح تعهد شده تامین اجتماعی خبری نیست.

 

ارسال نظر