مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم:

شرکت های بیمه خدمات خود را با قانون منطقه آزاد هماهنگ کنند/ ۱۰ میلیارد ریال خسارت آتش‌سوزی بازار درگهان پرداخت شد

شرکت های بیمه خدمات خود را با قانون منطقه آزاد هماهنگ کنند/ 10 میلیارد ریال خسارت آتش‌سوزی بازار درگهان پرداخت شد

امیر سلکی گفت: شرکت های بیمه برای فعالیت در این منطقه باید به قوانین منطقه های آزاد توجه داشته باشند و بر اساس شرایط و وضعیت این مناطق به ارائه خدمات بیمه بپردازند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، امیر سلکی دوشنبه در نشست با رییس بیمه ایران معین شعبه قشم گفت: شعبه های نمایندگی بیمه ها در جزیره باید برای پرداخت خسارت مستقل باشند.
وی ادامه داد: بیمه شدگان همه شرایط بیمه نامه را مطالعه کنند و بیمه گذار نیز در وضعیت اقتصادی فعلی ساده ترین خدمات را به فعالان اقتصادی ارائه دهد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تأکید کرد: فعالان اقتصادی از شرکت هایی خدمات دریافت کنند که مجوزهای لازم برای ایجاد نمایندگی در منطقه آزاد را کسب کرده باشند.
سلکی افزود: مالکان و مدیران مجتمع‌ها، سازه‌ها و ساختمان های خود را زیر پوشش حداکثری بیمه و به ویژه بیمه آتش سوزی قرار دهند.

 پرداخت 10 میلیارد ریال خسارت آتش‌سوزی بازار درگهان 

رییس بیمه ایران معین شعبه قشم نیز در این نشست با اشاره به آتش سوزی بازار قدیم درگهان در خردادماه امسال گفت: 10 میلیارد و 700 میلیون ریال خسارت به 21 غرفه بازار قدیم درگهان قشم به دلیل آتش سوزی پرداخت شد.
عاشور ذاکری افزود: 21 غرفه از واحدهای خسارت دیده تحت پوشش بیمه ایران بودند که توسط نمایندگی بیمه ایران معین خسارت آنان پرداخت شد.
وی ادامه داد: همچنین سه سال متوالی است که به بازار درگهان خسارت ناشی از سیل پرداخت می شود که این اتفاق باعث کاهش اعتراض اصناف شده است.
رییس بیمه ایران معین شعبه قشم تصریح کرد: فعالان اقتصادی برای جبران هزینه ‌های ناشی از حوادث غیر مترقبه سعی کنند بیمه های حداکثری را انتخاب و به بیمه به عنوان یک سرمایه گذاری توجه کنند.
وی ادامه داد: همچنین بیمه شدگان می توانند با افزایش سرمایه خود، الحاقیه بیمه نامه را نیز دریافت کنند تا درهنگام بروز حادثه،بیمه گذار بیشترین خدمات را ارائه دهد.
ذاکری اظهار داشت: صنعت بیمه در ایران به ویژه در جزیره قشم مظلوم واقع شده است که از نبود آگاهی کامل نشات می گیرد.
در پایان این نشست مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از رییس بیمه ایران معین شعبه این شهرستان به دلیل خدمات ارائه شده به فعالان اقتصادی این منطقه تقدیر کرد.
بیمه ایران معین، نماینده شرکت بیمه ایران در مناطق آزاد کشور است تا بتواند با توجه به قوانین مناطق آزاد به فعالان اقتصادی خدمات ارائه دهد.
این شرکت در حال حاضر بزرگترین شرکت بیمه‌ گر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است. بیمه ایران رتبه نخست توانگری مالی در میان 29 شرکت بیمه ‌ای موجود را دارد و جزو چهار شرکت بیمه ‌ای است که از توانایی صدور بیمه اتکایی بهره‌ مند است.
15 هزار فعال اقتصادی در قشم در حال فعالیت هستند.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت درجنوب استان هرمزگان قرار دارد. 

 

ارسال نظر