شناسه خبر : 2177

در دیدار مدیرکل تامین اجتماعی با استاندار خراسان شمالی عنوان شد:

سازمان تامین اجتماعی اساس ایجاد عدالت اجتماعی درکشور است

سازمان تامین اجتماعی اساس ایجاد عدالت اجتماعی درکشور است

محمدرضا خباز در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی این استان گفت: سازمان تامین اجتماعی بر پایه ایجاد عدالت اجتماعی درکشوراست.

به گزارش چابک آنلاین، دکتر محمد رضا خباز در این دیدار گفت: با توجه به سابقه چندین دوره نمایندگی در مجلس اعتقاد دارم که نمایندگان مجلس به هیچ وجه نباید با تصویب قوانین مغایر با سیاست کلی تامین اجتماعی حق قانونی و شرعی بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان را تضییع کنند.
خباز ادامه داد:. بنده شخصا در دوران نمایندگی مجلس در مقابل تمامی پیشنهاداتی که برای سازمان تامین اجتماعی بارمالی داشت مخالفت و ایستادگی می کردم .
استاندارخراسان شمالی اظهارکرد: دراین زمینه دولت اگر بودجه ای برای سازمان درنظر بگیرد می تواند درباره آن هزینه کرد اما از آنجایی که هیچ بودجه ای به سازمان پرداخت نمیشود نباید حق بیش از ٤٠ میلیون ذینفع اصلی این سازمان ندیده گرفته شود.
وی افزود: بیمه شدگان و کارگران صاحبان اصلی تامین اجتماعی هستند.

محمد علی عباس زاده وحید، مدیرکل تامین اجتماعی این استان نیز حسن انتصاب دکتر خباز را به عنوان استاندار خراسان شمالی را به ایشان و مردم استان خراسان شمالی تبریک گفت.
وی افزود امیدواریم با حضور و مدیریت توانمند شما شاهد پیشرفت و تحولات گسترده ای در تمام عرصه های توسعه استان باشیم.
مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی درادامه به تشریح گزارشی کامل از فرایند توسعه اداره کل تامین اجتماعی این استان از بدو تاسیس تا کنون پرداخت.
عباس زاده وحید در بخشی دیگر از سخنان خود به جلسه کارگروه اشتغال استان اشاره کرد وگفت: درایت استاندار در قراردادن عملکرد تامین اجتماعی این استان به عنوان مبنا و معیاری برای بررسی میزان اشتغال زایی باعث مسرت کارکنان پرتلاش تامین اجتماعی استان شد.
وی افزود: درواقع مسئولیت ما خدمتگزاران جامعه شریف کار و کارگری را سنگین تر کرده است و امیدواریم با درایت و هدایت شما بتوانیم در ارائه هرچه بهتر و مطلوبتر خدمات و تعهدات سازمان تامین اجتماعی به مخاطبین محترم این سازمان شاهد توفیقات بیشتری باشیم.
 

 

ارسال نظر