شناسه خبر : 2149

مدیر کل بیمه سلامت همدان:

طرح پایش خدمات بیمارستانی به صورت آزمایشی در همدان اجرایی شد

طرح پایش خدمات بیمارستانی به صورت آزمایشی در همدان اجرایی شد

سعید فرجی گفت: طرح پایش خدمات بیمارستانی مبتنی بر ارزیابی متناسب به صورت آزمایشی در استان همدان اجرایی شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از آی هینا، دکتر سعید فرجی در این زمینه اظهار داشت: باید به حوزه سلامت نگاه اقتصادی داشته باشیم تا بتوانیم بین منابع و مصارف تعادل ایجاد کنیم از این رو طرح پایش خدمات بیمارستانی مبتنی بر ارزیابی متناسب (AEP) و راه های مشابه آن تنها راه مدیریت درست و بهینه مصارف است.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به لزوم ارائه حداکثری خدمات سلامت مورد نیاز مردم بر اساس منابع محدود در اختیار افزود: اجرای این طرح در کشور می تواند کمک شایان توجهی به ادامه طرح تحول سلامت به عنوان ماندگار ترین عملکرد حوزه سلامت کند.
وی تاکید کرد: با توجه به این مسئله که منابع حوزه سلامت محدود است سازمان های بیمه گر باید بتوانند به عنوان بخشی از بدنه نظام سلامت تناسب درستی بین منابع و مصارف ایجاد کنند تا برای ارائه خدمات ضروری به افراد نیازمتد درمان با مشکل مراجه نشوند.
این مقام مسئول جلوگیری از مصرف هزینه های اضافی را در این حوزه را بسیار مثمرثمر دانست و اذعان داشت: باید به گونه ای عمل نماییم تا با کمترین هزینه بیشترین خروجی درمانی را در این حوزه داشته باشیم.
مدیرکل بیمه سلامت همدان در پایان با تاکید بر ادامه طرح تحول سلامت در کشور گفت: این طرح باعث بهره مندی بخش عظیمی از مردم بی بضاعت از خدمات بیمه ای در کشور شد که موجب ارتقاء جایگاه سلامت در کشور گردید و رضایتمندی حداکثری را به دنبال داشت ؛ بنابراین با توجه به حساسیت موضوعی، باید همواره مورد مراقبت و پایش جدی قرار گیرد.

 

ارسال نظر