اختصاصی چابک آنلاین؛

قیمت بیمه نامه شخص ثالث و بدنه اتوبوس متناسب با ریسک آنها است

قیمت بیمه نامه شخص ثالث و بدنه اتوبوس متناسب با ریسک آنها است

معاون مدیرخسارت بیمه‌های بدنه اتومبیل شرکت بیمه آسیا، اظهارکرد: قیمت بیمه نامه شخص ثالث و بدنه اتوبوس کاملا متناسب با ریسک آنها است ، هرچند که برخی از شرکت‌های بیمه‌ای تمایلی به بیمه کردن اتوبوس‌ها هم ندارند.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، "علی گندمگون" در گفت وگو با چابک‌آنلاین، با اشاره به قیمت بالای لوازم یدکی اتوبوس، ادامه داد: قیمت یک اتوبوس صفر حدود دو میلیارد تومان است و باتوجه به ریسک بالای آن، حق بیمه بدنه آن تا 80 میلیون تومان هم محاسبه می‌شود.

گندمگون، تصریح کرد: مبلغ حق بیمه شخص ثالث اتوبوس برون شهری از حدود 13 تا 17 میلیون تومان با توجه به ظرفیت  است و دربیمه بدنه هم ضریبی از ارزش روز اتوبوس است که با توجه به افزایش قیمت اتوبوس‌ها، حق بیمه هم افزایش خواهد یافت.

وی، اظهارکرد: در حوزه بیمه بدنه، نمی‌شود قیمت دقیقی برای همه اتوبوس‌ها بیان کرد و قیمتها براساس ارزش روز اتوبوس و تخفیفات بیمه گذار که گاهی تا 60 درصد هم است، محاسبه می‌شود.

معاون مدیرخسارت بیمه‌های بدنه اتومبیل شرکت بیمه آسیا، اذعان داشت که قیمت بیمه نامه شخص ثالث و بدنه اتوبوس کاملا متناسب با ریسک آنها است زیرا به دلیل دامپینگ  برخی ازشرکت‌ها، نمی‌توان نرخ خیلی بالایی داد.

گندمگون، توضیح داد: بازار بیمه بدنه برای شرکت‌های بیمه‌ای بازار جذابی است و اینگونه نیست که قیمت بالایی به مشتری ارائه دهند ومشتری خود را از دست بدهند و از طرفی رقابت موجود دربازار هم این اجازه را به شرکت‌ها نمی‌دهد .

ارسال نظر