شناسه خبر : 20223

چرا بیمه‌نامه عمر اندوخته دار شرکت بیمه کارآفرین را بخریم ؟

چرا بیمه‌نامه عمر اندوخته دار شرکت بیمه کارآفرین را بخریم ؟

شرکت بیمه کارآفرین با ارائه بیمه‌نامه عمر اندوخته دار امید جایگاه رفیعی در صنعت بیمه پیداکرده است. بیمه اندوخته دار امید شرکت بیمه کارآفرین با تمرکز بر نیازهای بیمه‌ای خانواده، در کنار پوشش متداول فوت، ضمن تمرکز بر نحوه ارائه پوشش امراض خاص، ازکارافتادگی، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی نگاه تازه‌ای به حقوق بیمه‌گذاران عمر دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، یکی از مهم‌ترین عامل در بیمه‌نامه عمر اندوخته دار، سرمایه فوت است. در حقیقت، مهم‌ترین پوشش در بیمه‌نامه‌های عمر است. میزان سرمایه فوت بیمه اندوخته دار کارآفرین بر اساس حق بیمه پرداختی سالانه هر فرد محاسبه و ارائه می‌شود. سقف سرمایه فوت در بین شرکت‌های مختلف بیمه‌ای شاید از گزینه‌هایی باشد که بیشتر بیمه‌گذاران در انتخاب و خرید بیمه عمر آن را مقایسه می‌کنند. از مزایای بیمه عمر، بیمه‌نامه عمر اندوخته ‌دار امید داشتن پوشش سرمایه فوت تا 500 میلیون تومان است. افزایش سرمایه فوت در این طرح از سوی بیمه کارآفرین در جهت حمایت بیشتر از بیمه‌گذاران بیمه‌نامه‌های عمر و داشتن اطمینان و آرامش خاطر در خانواده بیمه‌شده متوفی است.
پوشش امراض در بیمه‌نامه اندوخته دار امید کارآفرین هم ازلحاظ تعداد بیماری‌های تحت پوشش و هم ازلحاظ سرمایه تحت پوشش، طرح ویژ‌ه‌ای را ارائه کرده است. بیماری‌های تحت پوشش در این بیمه‌نامه علاوه بر انواع سکته و سرطان، عمل قلب باز و پیوند اعضا به‌صورت یک بسته تکمیلی امراض ارائه می‌شود. بیماری‌های تحت پوشش این بیمه‌نامه عبارت‌اند از: هپاتیت ب، هپاتیت سی، اچ آی وی (ایدز)، پارکینسون، آلزایمر و دمانس، نارسائی حاد کلیوی(دیالیز)، ام اس، کما، مننژیت، بیماری‌های نورون‌های حرکتی، نابینائی کامل و ناشنوائی کامل. بیشتر بیمه‌شده‌های بیمه‌نامه عمر، تقریباً در همه شرکت‌های بیمه برای استفاده از پوشش امراض دارای محدودیت سنی هستند و تقریباً همه شرکت‌ها از سن 15 سالگی امکان استفاده از این پوشش را ارائه می‌دهند. اما در طرح بیمه اندوخته دار امید کارآفرین فرد بیمه‌شده می‌تواند از بدو تولد تا سن 65 سالگی از پوشش امراض بیمه‌نامه عمر خود استفاده کند.
چندی پیش، سقف تعهدات پوشش امراض در طرح بیمه اندوخته دار امید کارآفرین تا 500 میلیون تومان افزایش‌یافته است که این مبلغ در مقایسه با پوشش امراض سایر انواع بیمه‌های عمر بسیار قابل‌توجه هست، چراکه جبران هزینه‌های سنگین درمان بیماری‌ها برای بیشتر افراد و خانواده‌ها می‌تواند بسیار اذیت کننده باشد. میزان پوشش امراض در این طرح 1 تا 2 برابر سرمایه فوت به هر علت محاسبه و تا سقف مشخص‌شده ارائه می‌شود.
بیمه عمر اندوخته دار خاص بیمه کارآفرین
بیمه اندوخته دار بیمه کارآفرین نسبت به دیگر شرکت‌ها متفاوت است. چرا که تا سقف 500 میلیون تومان از امراض خاص را که بالغ‌بر 200 برابر سرمایه است را پوشش داده و پرداخت می‌کند.
مقرری بستری روزانه
علاوه بر این‌یکی از مهم‌ترین طرح‌های بیمه عمر شرکت بیمه کارآفرین طرح مقرری بستری روزانه است. بر اساس این طرح اگر شخص بیمه‌گذار بر اثر حادثه در بیمارستان بستری شود از روز چهارم بستری شدن تا 90 روز مبلغی به ازای هرروز پرداخت می‌شود که سقف آن پنج میلیون تومان است که البته به میزان حادثه و شدت جراحت نیز بستگی دارد.
موارد بدون تغییرات
بیمه مرکزی آخرین تغییرات در بیمه عمر اندوخته دار را ابلاغ کرده است. از آن روی که بیمه کارآفرین دارای بهترین بیمه عمراندوخته دار به نام امید است، این تغییرات بیشتر متوجه بیمه عمر این شرکت می‌شود.
در این بر اساس آخرین تحول بیمه مرکزی این طرح‌ها را اندکی تغییر داده و لیست 21 ردیفه را به 29 ردیف رسانده است. از ردیف اول تا 19 برای افراد زیر 15 سال تا سقف دو میلیارد ریال پوشش دارد. برای بیمه‌گذاران از سال 16 تا 65 سال مبلغ پنج میلیارد ریال پوشش دارد.

چرا بیمه‌نامه عمر اندوخته دار شرکت بیمه کارآفرین را بخریم ؟

چرا بیمه‌نامه عمر اندوخته دار شرکت بیمه کارآفرین را بخریم ؟

چرا بیمه‌نامه عمر اندوخته دار شرکت بیمه کارآفرین را بخریم ؟
درواقع، تا ردیف 19 برای افراد زیر سن 15 سال مبلغ 200 میلیون ریال که درواقع 10 درصد سرمایه پوشش امراض خاص را در برمی‌گیرد. اما برای افراد 16 تا 65 سال برای همین امراض خاص مبلغ پنج میلیارد ریال است که درواقع دو برابر سرمایه فوت بوده و هست.

دو مورد تغییریافته
بیمه مرکزی در لیست قدیمی خود تغییراتی را ایجاد کرده و بر اساس این تغییرات، پوشش «قراردادن فنر در عروق کرونر یا همان استنت» و پوشش «باز کردن تنگی عروق کرونر توسط بالن» 10 درصد از سرمایه پوشش امراض خاص را در برگرفته و برای افراد زیر 15 سال 200 میلیون ریال اما برای افراد 16 تا 65 مبلغ 500 میلیون ریال را تحت پوشش قرار می‌دهد.
 

چرا بیمه‌نامه عمر اندوخته دار شرکت بیمه کارآفرین را بخریم ؟هشت بیماری جدید بیمه عمر اندوخته دار
در این تغییرات، هشت بیماری جدید اضافه‌شده است. در موارد زیر سقف پوشش یک برابر سرمایه است. هرچند افراد زیر 15 سال تا دو میلیارد ریال و برای افراد 16 تا 65 تا سقف پنج میلیارد ریال است.

چرا بیمه‌نامه عمر اندوخته دار شرکت بیمه کارآفرین را بخریم ؟

 

ارسال نظر