شناسه خبر : 20205

اختصاصی چابک آنلاین؛

"جان دانا" پاسخگویی خوب به نیاز بیمه ای مشتریان

"جان دانا" پاسخگویی خوب به نیاز بیمه ای مشتریان

شرکت بیمه دانا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه کشور، متوجه اهمیت نقش خود برای حمایت از افراد جامعه و تامین مالی اقتصاد کشور بوده که به تازگی اقدام به رونمایی از محصول خلاقانه "جان دانا" درحوزه بیمه عمر کرده است.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، اقتصاد کشور در سال‌های اخیر شرایط ویژه و منحصر بفردی را تجربه کرده و وظیفه صنعت بیمه، به عنوان یک نهاد مالی این است که نقش خود را در تامین و تقویت توان سرمایه گذاری اقتصادی جامعه نشان دهد.

با توجه به اینکه یکی از عوامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی یک کشور،افزایش سرمایه گذاری‌های مولد در آن جامعه است علاوه بر بانک‌ها که تامین کننده منابع اعتباری واحدهای اقتصادی است، شرکت‌های بیمه نیزمی‌توانند به‌عنوان یک منبع مهم تامین مالی و سرمایه گذاری نقش مهمی در اقتصاد ایفا کنند.

ابراهیم کاردگرمدیرعامل شرکت بیمه دانا معتقد است که صنعت بیمه به اندازه جمعیت کشور یعنی 80 میلیون نفرمشتری دارد و درحال حاضر یکی از معضلات اساسی کشور حجم بالای نقدینگی است و می‌توان ازابزار بیمه‌های زندگی این نقدینگی را جذب کرده و اقتصاد را شکوفا کرد.

گفته می شود که برخی  از مشتریان از محصولی که درحال حاضردر حوزه بیمه عمرعرضه می‌شود رضایت چندانی ندارند.

بنابراین مشتریان صنعت بیمه درخواست دارند تا محصولات دیگری در بازارعرضه شود که محصول "جان دانا" از جمله این محصول هایی است  که پوشش های زمان زندگی فرد را فراهم کرده و ترکیبی از پوشش‌های مرگ و زندگی است.

همچنین اولین بیمه نامه تمام دیجیتال صنعت بیمه است که با توجه به حضور افراد در فضای مجازی و تمایل به خرید محصولات بیمه‌ای به صورت برخط ، این امر می‌تواند برتعداد مشتریان این محصول بیافزاید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول جدید پرداخت ۵۰ درصد سرمایه فوت بیمه شده است  که فرد در دوران بیماری می‌تواند ازسرمایه بیمه نامه خود استفاده کند.

همچنین محصول جان دانا ضمانت تمدید بیمه نامه تا سن ۸۵ سالگی دارد و ضمانتی ۵ساله برای تمدید دارد.

کاردگرگفته که، براساس استراتژی جدید شرکت بیمه دانا، سهم بیمه نامه عمر باید حداقل به 16 تا 20 درصد در ساختار پرتفو برسد وامیدوارم با محصول جان دانا که به عنوان محصول جدید از بیمه مرکزی مجوزگرفته و دوسال هم درانحصار شرکت است، به این هدف برسیم.

به نظر می‌رسد که "جان دانا" با توجه به ویژگی هایی که دارد پاسخگوی نیازهای مشتریان بیمه عمر باشد و بتواند منجر به رشد و توسعه بیمه‌های زندگی در جامعه شود.

ارسال نظر