اختصاصی چابک آنلاین؛

شرکت بیمه، خسارت اعضای اتحادیه رستوران داران را به موقع پرداخت می کند

شرکت بیمه، خسارت اعضای اتحادیه رستوران داران را به موقع پرداخت می کند

رئیس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس‌های تهران، اظهارکرد: درحال حاضر تمام تلاش اتحادیه این است که اعضای این اتحادیه را وادار به استفاده از بیمه نامه مسئولیت و آتش سوزی کند ودر تلاش است که استفاده از این بیمه نامه‌ها را برای همه اعضای اتحادیه اجباری کند.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، "سید علی اصغر میر ابراهیمی"  در گفت و گو با چابک‌آنلاین، گفت : در دوسال گذشته اعضای اتحادیه متبوع وی تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرارداشته اند هرچند که ضریب خسارت بالایی هم در این رشته وجود داشت.

وی، با بیان اینکه اعضای اتحادیه درحال حاضر تحت پوشش بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه میهن قراردارند، تاکید کرد که  از عملکرد این شرکت بیمه ای در زمینه پرداخت  به موقع خسارت رضایت دارند.

رئیس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس‌های تهران، خاطرنشان کرد که استفاده از بیمه نامه مسئولیت و آتش سوزی برای تمام اعضای اتحادیه با توجه به قدیمی بودن ابنیه واحدهای صنفی این اتحادیه می‌تواند بسیارکمک‌کننده باشد و تمام تلاش اتحادیه این است که اعضا را به استفاده از این بیمه نامه‌ها  تشویق کند.

میرابراهیمی، با بیان اینکه اعضای اتحادیه موفق به دریافت تسهیلات کرونایی از بانک‌ها نشده اند، ادامه داد: به دلیل اینکه بانک‌ها اسناد و مدارک بسیاری را برای  ارایه تسهیلات درخواست کردند، هیچکدام از اعضا موفق به دریافت این تسهیلات نشدند.

وی، تصریح کرد: بیمه نامه توقف کسب وکار می تواند بیمه نامه بسیار خوبی باشد و اعضای اتحادیه حتما از این نوع بیمه نامه استقبال خواهند کرد اما خسارت ناشی از توقف کسب و کار بسیار بالا است و باید دید که عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای در این رشته بیمه‌ای چگونه است و پرداخت خسارت‌ها چگونه خواهد بود.؟

رئیس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس‌های تهران، تعداد اعضای صنف متبوع خود را حدود هزارنفربرشمرد و گفت: فعالیت تعداد زیادی از اعضا در طول سال گذشته تعطیل بود و یا اگر واحد های صنفی آنها باز بودبا 30 درصد ظرفیت کار می‌کردند زیرا باز بودن رستوران از لحاظ اقتصادی توجیه نداشت که این امر منجر به خسارت زیادی می‌شود و سوال اینجا است که صنعت بیمه این خسارت را چگونه محاسبه خواهد کرد؟

ارسال نظر