شناسه خبر : 20038

۲ هزار ایثارگر در سازمان تامین اجتماعی استخدام می‌شوند

۲ هزار ایثارگر در سازمان تامین اجتماعی استخدام می‌شوند

رئیس اداره ایثارگران سازمان تأمین اجتماعی، گفت: سازمان، مفتخر به همکاری با ۱۵ هزار نفر از ایثارگران عزیز کشور است و با توجه به بخشنامه جدید تبدیل وضعیت ایثارگران، ۲ هزار ایثارگر به این سازمان ملحق می‌شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، محمد شکراللهی (رئیس اداره ایثارگران سازمان تأمین اجتماعی) در همایش سراسری نمایندگان ایثارگران سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور، گفت: سازمان تأمین اجتماعی، مفتخر به همکاری با ۱۵ هزار نفر از ایثارگران عزیز کشور است و با توجه به بخشنامه جدید تبدیل وضعیت ایثارگران، ۲ هزار ایثارگر به این سازمان ملحق می‌شوند. 

وی افزود: نمایندگان ایثارگران در ادارت کل و مدیریت درمان استان‌های سراسر کشور به خواسته‌ها و مشکلات این عزیزان رسیدگی می‌کنند و هرساله همایش سراسری ایثارگران با حضور مدیرعامل و معاونین برای رسیدگی با مسائل آنان برگزار می‌شود. 

در این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم همکار سازمان تأمین اجتماعی؛ شهید محمدجواد حسن‌زاده از استان خراسان رضوی و شهید فیروز حمیدی‌زاده از استان خراسان شمالی و همچنین دکتر قوی‌دل، نماینده برگزیده ایثارگران کشور در حوزه درمان تأمین اجتماعی از مدیریت درمان استان آذربایجان شرقی و فلاحی نماینده برگزیده ایثارگران کشور در حوزه بیمه‌ای از اداره کل استان فارس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر