شناسه خبر : 1998

سخنگوی وزارت بهداشت:

تغییر و تحولات اخیر در دولت و وزارت رفاه هیچ ارتباطی به جایگاه بیمه سلامت و تامین اجتماعی ندارد

تغییر و تحولات اخیر در دولت و وزارت رفاه هیچ ارتباطی به جایگاه بیمه سلامت و تامین اجتماعی ندارد

حریرچی در خصوص برخی اظهار نظرها در تغییر و تحولات اخیر در دولت و وزارت رفاه گفت: تغییر و تحولات اخیر در دولت و وزارت رفاه هیچ ارتباطی به وضعیت و جایگاه بیمه سلامت و تامین اجتماعی ندارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر حریرچی در نشست خبری با بیان این مطلب افزود: موضع وزارت بهداشت کاملا مشخص است، چون وزارت بهداشت، متولی سلامت کشور است و باید شورای عالی بیمه و تعیین بسته خدمات تحت نظر آن انجام شود.

وی همچنین با بیان این که انتقال بیمه سلامت ایران و شورای عالی بیمه طبق موازین قانونی بوده است، افزود: حوزه بازنشستگی و سرمایه گذاری و بخش اقتصادی سازمان تامین اجتماعی حوزه ما نیست و حتی از نظردادن در این حوزه ها اجتناب می کنیم، اما در حوزه درمان و بیمه درمان با توجه به تاثیر این سازمان در مورد افراد تحت پوشش و مطالبات مراکز درمانی، مورد تاکید وزارت بهداشت است که از سیاست ها و خط مشی وزارت بهداشت پیروی شود.

سخنگوی وزارت بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در فضای مجازی متاسفانه شاهد بودیم که از تغییر و تحولات اخیر در دولت به عنوان "یکی در دولت رفت که دیگری بماند" و امثال این تعابیر، که این گونه مطالب در دولت موضوعیت ندارد و بیان آن هم در شان رسانه ها نیست .

دکتر حریرچی همچنین تصریح کرد: دولت در همه امور، یکپارچه است و وزارت بهداشت رابطه بسیار خوبی با سایر وزارتخانه های دولت و دستگاه های اجرایی دارد.

 

ارسال نظر