شناسه خبر : 19944

اجرایی شدن پرداختی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از اول دی‌ماه

اجرایی شدن پرداختی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از اول دی‌ماه

معاون پرستاری وزیر بهداشت از اجرایی شدن قانون تعرفه‌گذاری پرستاران از ابتدای دی‌ماه سال جاری خبر داد و گفت:‌ پرداختی‌های مربوط به این قانون از ۱ دی محاسبه می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین، عباس عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که «سرانجام قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به کجا رسیده و از چه زمانی اجرایی خواهد شد؟»،گفت:تعرفه گذاری خدمات پرستاری از اول دی ماه عملیاتی و اجرایی شده است.

وی در توضیح اجرایی شدن این قانون،متذکر شد:‌با یک افزایش میزان پیش بینی شده برای سال سال جاری در نظر گرفته شده و با یک افزایش میزان برای سال آینده و سال پس از آن نیز در نظر گرفته شده است.

به نقل از فارس، معاون پرستاری وزیر بهداشت ابراز داشت: محل پرداخت این موضوع  در سال جاری و سال 1401 در ردیف بودجه عمومی و پرداخت آن به سرانه بیمه است و از این محل به پرستاران پرداخت خواهد شد.

عبادی یادآور شد:‌مبالغ مربوط به قانون تعرفه گذاری پرستاران از اول دی ماه سال جاری محاسبه و به این افراد پرداخت می‌شود.

وی در واکنش «به اعتراض دانشجویان پرستاری نسبت به حقوق کم»،بیان داشت:‌ روز گذشته با شورای صنف دانشجویان پرستاری جلسه داشتیم و قرار است بین معاونت دانشجویی، آموزش و پرستاری هماهنگی ایجاد شود؛در حال بازبینی این موضوع هستیم و امیدواریم این موضوع نیز حل شود.

ارسال نظر