شناسه خبر : 19911

بیمه تعاون، همراه با صنعت ساختمان در هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته

بیمه تعاون، همراه با صنعت ساختمان در هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته

شرکت بیمه تعاون به عنوان تنها شرکت بیمه ای حاضر در هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته حضور خواهد داشت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان کیش از ۷ لغایت ۱۰ دیماه در محل سالن نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می شود.
در این دوره بالغ بر یکصد شرکت از برندها و تولیدکنندگان صنعت ساختمان کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است که شرکت بیمه تعاون به عنوان تنها شرکت بیمه ای حاضر در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته در محل نمایشگاه های بین المللی کیش حضور خواهد داشت.

قابل توجه است که شرکت بیمه تعاون با توجه به اهمیت و ضرورت صنعت ساختمان و اینکه بیمه نامه های زیادی با این حوزه مرتبط هستند، سرمایه گذاری های خوبی در بخش های منابع انسانی، نرم افزاری و سخت افزاری این حوزه انجام داده است.

همچنین محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مطرح کرده بود: بیمه تعاون در مدیریت بیمه نامه های مهندسی و مسئولیت شرکت از چندین مهندس متخصص و کار آزموده در این حوزه بهره مند شده و بدین ترتیب بیمه نامه هایی مرتبط با صنعت ساختمان را با پوشش های کامل و با حق بیمه نامه های منطقی و کاملا فنی در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد.
وی در ادامه افزود: شرکت بیمه تعاون یک واحد مشاوره طراحی راه اندازی کرده است که همکاران شرکت در این واحد هم در حوزه مهندسی و هم در حوزه بیمه متخصص هستند و به اعضاء سازمان نظام مهندسی مشاورهای لازم را جهت صدور بیمه نامه و خسارت می دهند، این کار باعث می شود که نیاز جامعه مهندسی کشور در این زمینه رفع شود.

لازم به توضیح است که بر اساس گفته های مدیران فنی بیمه تعاون، هدف از حضور فعالانه این شرکت در نمایشگاه های صنعت ساختمان، به منظور حضور پررنگ تر این صنعت در کشور است که با حمایت از این صنعت، هم شاهد کاهش نرخ بیکاری خواهیم بود و هم به صورت مستقیم و غیرمستقیم از 350 شغل حمایت صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظر