شناسه خبر : 19852

پایگاه بسیج بیمه آسیا رتبه اول را در حوزه وزارت اقتصاد کسب کرد

پایگاه بسیج بیمه آسیا رتبه اول را در حوزه وزارت اقتصاد کسب کرد

پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا، رتبه اول را در سطح پایگاه های مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی کسب کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا در مراسمی، لوح تقدیر به مناسبت کسب رتبه اول را از    حمید رضا صادقیان کیا، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی دریافت کرد.
بنابر این گزارش، در لوح تقدیر اهدایی به مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تبریک کسب این رتبه، آمده است: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، لازم می دانیم از تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام اعضای شورای پایگاه و بسیجیان محترم بیمه آسیا در راستای اجرای برنامه های ابلاغی بسیج و کسب رتبه اول در سطح پایگاه های مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی قدردانی نماییم.
این گزارش می افزاید، پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا در ارزیابی شاخص های مختلف با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست را در میان پایگاه های بانک، بیمه و سایر سازمان های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی، به دست آورد.
  گفتنی است، در همایشی که به منظور تقدیر از پایگاه های مقاومت وزارت امور اقتصادی و دارایی در سالن همایش های  بیمه ایران برگزار شد، لوح تقدیر و کسب رتبه اول توسط آقای احمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی به مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا اهدا شد.

ارسال نظر