شناسه خبر : 19766

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه مشهد مقدس

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه مشهد مقدس

مدیرعامل بیمه سینا به منظور بررسی عملکرد شعب استان خراسان رضوی و دیدار با همکاران و نمایندگان عازم مشهد مقدس شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری طی این سفر با حضور در شعبه مشهد و دیدار با همکاران در جریان اقدامات و روند فعالیت‌ها قرار گرفت.

همچنین مدیرعامل بیمه سینا در نشستی با مدیران شعب استان خراسان رضوی و کارکنان و شبکه فروش با اشاره به اهمیت و ظرفیت بالای این استان برای جذب پرتفوی بیمه‌ای اظهار داشت: این منطقه به لحاظ صنعتی و فرهنگی از جمله مناطق مهم و پررونق بیمه‌ای کشور به حساب می‌آید و فرهنگ بیمه در آن، رشد خوبی داشته است.

وی با اشاره به ضریب نفوذ بالای بیمه‌های عمر و زندگی در مشهد بیان داشت: با توجه به تحقیقات بازاری که در ابتدای کار خود انجام دادیم، نخستین شعبه تخصصی بیمه‌های عمر را در این شهر راه‌اندازی کردیم که خوشبختانه آثار مثبتی در تقویت این رشته داشته و امیدواریم با تعامل و تلاش بیشتر نمایندگان، روند رو به رشدی در این بخش داشته باشیم.

دکتر جعفری با تأکید بر لزوم حمایت و هدایت نمایندگان گفت: بار اصلی فروش و بازاریابی بر عهده این قشر پویا و متخصص است و شعب باید در این زمینه همراهی لازم را با شبکه فروش داشته باشند.

وی ادامه داد: همکاران شعب در زمینه ارزیابی و پرداخت خسارت باید دقت و سرعت لازم را به کار بگیرند و تلاش کنند تا حقوق بیمه گذاران و شرکت تضییع نشود.

طبق این گزارش، در ابتدای این جلسه رؤسای شعب مشهد، تخصصی عمر مشهد و نیشابور گزارشی از عملکرد سال‌جاری شعبه خود در حضور مدیرعامل ارائه کرند.

mashhad-1400_ww3k

ارسال نظر