شناسه خبر : 19694

مدیر شعبه استان فارس شرکت بیمه تجارت‌نو؛

مهم‌ترین عامل توفیق شرکت‌های بیمه شبکه فروش مدرن هستند

مهم‌ترین عامل توفیق شرکت‌های بیمه شبکه فروش مدرن هستند

مدیر شعبه بیمه تجارت‌نو استان فارس در خصوص عملکرد این شعبه درشیراز گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز حدود ۶۸۰ میلیارد ریال حق بیمه صادر کردیم که همه رشته‌های بیمه‌گری را پوشش دادیم و در برخی از رشته‌ها بهتر عمل نمودیم و نسبت به سال گذشته رشد خوبی را تجربه کردیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، محمد‌مهدی سیمی در رابطه با پرتفوی شعبه تحت مدیریت خود افزود: 36 درصد پرتفوی شرکت در استان را بیمه درمان تشکیل می‌دهد. حدود 28 درصد پرتفوی خودرو شامل بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث، 23درصد بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و خاص و 13درصد مابقی در سایر رشته‌ها مانند بیمه آتش‌سوزی و غیره است.

سیمی مهم‌ترین عامل توفیق شعب استان‌ها را گسترش شبکه فروش دانست و عنوان کرد: ما در استان فارس بیش از 40 نماینده فعال داریم که مهم‌ترین بازوی اجرایی شرکت‌ها هستند. بنابراین مهم‌ترین عامل توفیق شعب استان‌ها شبکه فروش مدرن و نوگرا متشکل از کارکنان شعبه، نمایندگان و کارگزاری‌ها هستند.

وی افزود: نیروی متخصص در همه حوزه‌ها می‌توانند کمک کنند تا شرکت‌ها موفق شده و عملکرد قابل قبولی را ارائه کنند و استان فارس از این نعمت نیروی متخصص و متعهد برخوردار است.

مدیر شعبه استان فارس بیمه تجارت‌نو در رابطه با نحوه هماهنگی با نماینده‌ها و کارگزاری‌ها اظهار داشت: در شعبه استان فارس نیروهای توانمند، متخصص و دلسوزی حضور دارند و یکی از امتیازات مثبت شعبه ما نیز همین است. همکاران شعبه ارتباط خوبی با نماینده‌ها داشته و سعی دارند که تعامل خوبی را با یکدیگر رقم بزنند و در حوزه آموزش و غیره سعی شده تا بهترین شرایط ارائه شود.

محمد‌مهدی سیمی با اشاره به مشکلات به وجود آمده ناشی از دوران کرونا برای صنعت بیمه کشور افزود: خوشبختانه در این دوره نیز آموزش‌های ما تعطیل نشده و به‌ صورت آنلاین انجام‌شده است و در شرایطی که نیاز به حضور فیزیکی بود نیز نماینده‌ها را به گروه‌های کوچکی تقسیم کرده و آموزش را به بهترین شرایط ممکن ارائه دادیم.

او در خصوص وضعیت شرکت بیمه تجارت‌نو در استان فارس گفت: شعبه استان فارس از ابتدای تاسیس شرکت بیمه تجارت‌نو شروع به کار کرد. در چند سال گذشته فعالیت‌ها به‌گونه‌ای پیش رفت که نتیجه‌ای جز خوش‌نامی و موفقیت وجود نداشته و در استان بیمه تجارت‌نو شرکتی خوش‌نام و آینده دار شناخته‌شده است و نام ویژه‌ای در صنعت بیمه‌شده است.

سیمی در رابطه با استفاده از ابزار دیجیتال در بیمه تجارت‌نو نیز گفت: ما از بنو استفاده کردیم چرا که معتقدیم مردم امروزه همیشه انواع ابزارهای دیجیتالی را در اختیاردارند و باید بر این موج‌سوار شده و فضای کسب‌وکار را بهبود ببخشیم. با این دیدگاه باید گفت که این نرم‌افزار جدید نیز ازجمله نرم‌افزارهای پرکاربرد بوده و به نظر می‌رسد که مردم می‌توانند به‌ راحتی از آن بهره ببرند. به همین دلیل ما نیز از آن استقبال کرده و درصدد استفاده کامل از آن هستیم.

ارسال نظر