شناسه خبر : 19577

حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران در همایش روز بیمه در استان همدان

حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران در همایش روز بیمه در استان همدان

گرامیداشت روز بیمه با حضور مدیران ارشد همدان و فعالان صنعت بیمه این استان برگزار شد و از نمایندگان برتر تقدیر بعمل آمد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، همایش روز بیمه به میزبانی فعالان صنعت بیمه استان همدان در تاریخ 17 آذر ماه با حضور دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران، آیت اله شعبانی نماینده ولی فقیه، قاسمی فرزاد استاندار، سردار امیری فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین و مدیران ارشد استان همدان در سالن همایش های بیمه ایران این استان برگزار شد.

دکتر کریمی در این مراسم با تقدیر از برگزار کنندگان این همایش و تبریک مناسبت های روز بیمه، روز دانشجو و روز پرستار از مسئولین استان درخواست همکاری جهت معرفی بیمه و مزایای آن به مردم استان از طریق صدا و سیما و دستگاه های اجرایی استان داشت.

دبیر کل سندیکای بیمه گران با اشاره به خدمات صندوق تامین خسارت های بدنی خاطر نشان ساخت: با وجود صندوق تامین خسارتهای بدنی زندانیان ناشی از تصادفات بیمه ای نداریم و دیگر یک زندانی به خاطر تصادفات غیر عمد در زندان عمر خود را سپری نمی کند.

دکتر کریمی با بیان اینکه خدمتگزاران صنعت با وجود مشکلات و محدودیت های  شرایط سخت کرونایی تمام تلاششان را برای خدمت رسانی به هنگام انجام دادند، افزود: همکاران ما در تمام دوره شیوع بیماری منحوس کرونا در صحنه حاضر بودند و حتی یک روز هم مردم عزیز کشورمان بدون بیمه نبودند و هزینه بیماران کرونایی پرداخت شد.

گفتنی است در این همایش از 3 خانواده، همکاران عزیزی که جان خود را در این مسیر از دست دادند تجلیل شد و همچنین از نمایندگان برتر استان با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر