شناسه خبر : 19561

کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیر بیمه ورزشکاران و قهرمانان است

کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیر بیمه  ورزشکاران و قهرمانان است

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پیگیری بیمه ورزشکاران در این کمیسیون خبر داد.

به گزراش چابک آنلاین به نقل از خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی در مورد بیمه ورزشکاران گفت: در حال حاضر اکثریت جامعه تحت پوشش بیمه خاصی هستند از قالیبافان گرفته تا بیمه خدمات درمانی که هریک به نوعی خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند.

اشتغال و مسکن ورزشکاران در دستور کار کمیسیون فرهنگی

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ورزشکاران و مربیان که تمام عمر خود را برای برافراشتن پرچم کشورمان صرف می‌کنند باید تحت پوشش برنامه‌های حمایتی از قبیل بیمه قرار بگیرند؛ لذا در همین راستا مشکلات قهرمانان المپیک و پارالمپیک از جمله بحث اشتغال و مسکن این گروه در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است. لیست گروهی ورزشکاران جمع آوری شده تا جهت رفع مشکلات معیشتی در فراکسیون ورزش مورد بررسی قرار بگیرد.

سازمان‌های بیمه‌گر در خصوص بیمه ورزشکاران ورود کنند

کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم یادآور شد: سازمان‌های بیمه‌گر باید در خصوص بیمه ورزشکاران ورود کنند، این موضوع را با وزیر ورزش در میان گذاشته تا هر چه سریع‌تر مورد بررسی قرار بگیرد اما آنچه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است موضوع بیمه ورزشکاران است که دستگاه‌های اداری چنین اجازه‌ای را نمی‌دهند.

راستینه در پایان  با تاکید به اینکه بیمه کمترین خدمات در قبال زحمات این عزیران است؛ تاکید کرد: کمیسیون فرهنگی پیگیر بیمه شدن ورزشکاران و قهرمانانی است که در سطح ملی و جهانی موفق به کسب مدال شدند.

ارسال نظر