شناسه خبر : 19517

ضریب نفوذ بیمه در سمنان کمتر از میانگین کشوری است

ضریب نفوذ بیمه در سمنان کمتر از میانگین کشوری است

رئیس شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان سمنان گفت: ضریب نفوذ بیمه در استان کمتر از میانگین کشوری است که با هدایت مردم به سمت بیمه های خرد مانند بیمه عمر و خسارت، این وضعیت تغییر قابل جبران است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، هادی امیری روز چهارشنبه به رسانه ها بیان کرد: سال ۹۹ در استان سمنان ۶۶۴ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی وجود داشت که ۳۸۹ میلیارد تومان خسارت با ضریب ۵۴.۸ درصد پرداخت شد.

وی افزود: ۳۹ شعبه شرکت بیمه و یکهزار و ۱۵۱ دفتر نمایندگی فعال در استان سمنان مشغول به فعالیت هستند که با این وجود ضریب نفوذ بیمه در استان از میانگین کشوری کمتر است.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگ بیمه در جامعه نیازمند فعالیت های گسترده فرهنگی، مردمی، بازاریابی نمایندگی های بیمه و ارائه بیمه نامه خرد مانند حوادث و عمر به مردم است.

 رئیس شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان سمنان تاکید کرد: بیمه راهکاری منطقی برای جبران خسارتها و نوعی پیش‌بینی عقلانی نسبت به تضمین زندگی بهتر در آینده با وجود احتمال های مختلف و خطرات در کمین است و توسعه فرهنگ بیمه  نیازمند توجه همگانی و همراهی نهادهای مرتبط و فرهنگی و اجتماعی است.

ارسال نظر