شناسه خبر : 1948

در راستای هماهنگی بیشتر بین شرکت های بیمه مناطق آزاد با سازمان منطقه آزاد کیش؛

فاز جدید ارائه خدمات بیمه ای در مناطق آزاد کلید می خورد

فاز جدید ارائه خدمات بیمه ای در مناطق آزاد کلید می خورد

شرکت های بیمه مناطق آزاد طی جلسه ای که با هماهنگی شرکت بیمه اتکائی امین برگزار شد ، بر ضرورت گسترش همکاری های خود جهت شناسائی ظرفیت های مناطق آزاد و پیاده سازی بسترهای جدید بیمه ای در این مناطق تاکید کردند.

به گزارش چابک آنلاین، با توجه به لزوم هماهنگی بیشتر بین شرکتهای بیمه مناطق آزاد با سازمان منطقه آزاد کیش جلسه ای در مورخ 1397/05/11 با حضور دکتر انصاری لاری مدیرعامل منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکتهای بیمه ایران معین، آسماری،امید، حافظ، متقابل قشم و بیمه اتکایی امین و معاون اقتصادی کیش و رؤسای ادارات مالیاتی و تأمین اجتماعی  تشکیل گردید.

در این جلسه بر ضرورت همکاری های متقابل شرکتهای بیمه مناطق آزاد تاکید گردید ضمن اینکه لزوم هماهنگی شرکتهای بیمه مناطق آزاد در خصوص پیاده سازی بسترهای جدید خدمات بیمه ای د و شناسائی ظرفیتهای بیمه ای مناطق ازاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه پاورپوینتی از شناسایی و فعالیت های شرکتهای بیمه و درخواست ها و تفاوت های بیمه های ثبت شده در مناطق آزاد و ثبت شده در سرزمین اصلی و همچنین تفاوتها و مشترکات بیمه های ثبت شده در مناطق آزاد ایران با بیمه های ثبت شده در برخی از منطق آزاد آسیا و پیشنهاد های اصلاحی ارائه شده توسط شرکتهای بیمه به نمایش در آمد. در این جلسه هر یک از مدیران عامل  شرکتهای بیمه و با بیان مشکلات شرکت های خود و ظرفیتهای شرکتهای بیمه در جهت تقویت منطقه آزاد کیش مطالبی را عنوان نمودند.

مشکلات شرکت ها در مورد مالیات و تأمین اجتماعی نیز یکی دیگر از مباحث جلسه بود که دستور رفع مشکلات شرکتهای بیمه در مورد مالیات و سازمان تأمین اجتماعی توسط دکتر انصاری لاری به ادارات ذیربط داده شد.

در ادامه جناب  انصاری لاری ضمن ابراز رضایت از برگزاری جلسه توضیحاتی در مورد فعالیت های اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش ارائه و مقرر گردید شرکتهای بیمه اقدام به تهیه یک بسته پیشنهادی و شناسایی بسترهای جدید خدمات دهی به سازمان و مردم جزیره کیش نمایند و سازمان منطقه آزاد کیش براساس اختیارات محوله برنامه ششم اقتصادی از فعالیت های بیمه در منطقه آزاد کیش حمایت نماید.

 

ارسال نظر