شناسه خبر : 19432

در بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه؛

کارکنان شایسته صنعت بیمه تقدیر شدند

کارکنان شایسته صنعت بیمه تقدیر شدند

صبح امروز در حضور مقامات ارشد صنعت بیمه از بیست و دو مدیر و کارشناس صنعت بیمه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در آیین بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه از مدیران و کارشناسان خبره و منتخب صنعت بیمه تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، هادی عبداللهی_ معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی_ در این آیین وی با تشریح ساز و کارها و اعلام شاخص‌های انتخاب کارکنان شایسته تقدیر صنعت بیمه، گفت: انتخاب این عزیزان در واقع به صورت نمادین است و سرمایه های انسانی ارزشمندی در صنعت بیمه فعالیت دارند که می توانند در همین جایگاه ارزیابی و ارزشیابی شوند.

عضو هیات عامل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از دیدگاه مثبت وزیر اموراقتصادی و دارایی در خصوص اهمیت سرمایه انسانی در صنعت بیمه، اظهار داشت: نهاد ناظر صنعت بیمه در زمینه حمایت از سرمایه انسانی تحول‌گرا، نوآور و ارزش آفرین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

جناب آقای عبداللهی جوانگرایی و تخصص مداری را از ویژگی‌های اصلی سرمایه های انسانی صنعت بیمه برشمرد و افزود: مدیریت منابع انسانی سه محور آموزش، توانمندسازی و رسیدگی به مشکلات معیشتی کارکنان را از اولویت‌های خود می‌داند.

گفتنی است در این آیین با اهدای لوح و هدیه توسط رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مقامات ارشد این صنعت از بیست و دو مدیر و کارشناس شایسته تقدیر صنعت بیمه قدردانی شد.

ارسال نظر