شناسه خبر : 19412

صنعت بیمه نوید دهنده امنیت خاطر برای آحاد جامعه است

صنعت بیمه نوید دهنده امنیت خاطر برای آحاد جامعه است

استاندار همدان گفت: صنعت بیمه به عنوان فعالیتی‌ مهم و تاثیرگذار در آرامش و آسایش اجتماع، نوید دهنده نظم و امنیت خاطر برای تمامی آحاد جامعه به ویژه صنعتگران و تولیدکنندگان است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، "علیرضا قاسمی‌فرزاد" روز شنبه با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز بیمه (۱۳ آذر)، اظهار داشت: ۱۳ آذر در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز بیمه ثبت شده تا فرصتی برای گرامیداشت این صنعت مهم در جامعه باشد.

وی تصریح کرد: در پرتو بیمه است که از خطرات احتمالی آینده و نگرانی‌های مربوط به انسان و دارایی‌ها، ایمنی و آرامش به ثمر خواهد نشست.

استاندار همدان در ادامه این پیام تبریک افزوده است: صنعت بیمه به عنوان فعالیتی‌ مهم و تاثیرگذار در آرامش و آسایش اجتماع همواره مطرح بوده و نویددهنده نظم و امنیت خاطر برای تمامی آحاد جامعه به‌ویژه صنعتگران و تولیدکنندگان است.

قاسمی فرزاد گفت: فعالان این عرصه تمام تلاش خود را برای فراهم آوردن آرامش اجتماعی، رونق‌تولید در سایه امنیت، ایجاد اشتغال در سایه اطمینان از حوادث غیرمترقبه به‌کار گرفته‌اند تا رفاه، آسایش و اشتغالزایی رقم بخورد.

وی گفت: نقش صنعت بیمه در حل مسائل و مشکلات حوادث بزرگی چون زلزله کرمانشاه و سیل لرستان و همدان و پرداخت سریع خسارت و فعالیت‌های اجتماعی جانبی که در این روزها عرضه داشتند در ذهن و ضمیر مردمان ایران ماندگار است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: بی شک بیمه‌ها در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی اثرگذار بوده و ضرورت دارد برای ایجاد تحرک در تولید و بازار سرمایه، فرهنگ بیمه و این صنعت، رونقی فزون‌تر یابد.

استاندار همدان در خاتمه این پیام آورده است: اینحانب ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند و موثر تمامی فعالان صنعت بیمه در ایران به‌ویژه استان همدان، این روز را به فعالان این صنعت که با رعایت و حفظ حقوق مردم، موجبات آرامش و امنیت خاطر آنان را فراهم می‌سازند، تبریک گفته و سعادت و سربلندی همه فعالان این عرصه را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال نظر