شناسه خبر : 19352

دکتر حمید کردبچه_ رئیس و دبیر بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه:

همایش بیمه و توسعه با در نظرگرفتن محدودیت های کرونایی بازطراحی می شود

همایش بیمه و توسعه با در نظرگرفتن محدودیت های کرونایی بازطراحی می شود

برپایی همایش بیمه و توسعه، بستر مناسبی برای گفتمان سازی تمامی ارکان صنعت بیمه و سیاستگذاران اقتصاد کلان کشور به شمار می رود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر حمید کردبچه در نشست خبری همایش بیمه و توسعه با اعلام این مطلب افزود: همایش امسال با تمرکز بر اجرای دیجیتال و با محوریت نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با تکیه بر بسترهای دیجیتالی در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد.
رئیس همایش بیمه و توسعه از دو محور ریسک های نوظهور با توجه به تغییرات اقلیمی و همچنین اپیدمی ها و پاندمی ها به عنوان دو موضوع اثرگذار در فعالیت های بیمه ای یاد کرد و اظهار داشت: بازطراحی همایش با در نظر گرفتن محدودیت های کرونایی صورت گرفته و هم اندیشی ها در دو بخش حضوری و مجازی شکل خواهد گرفت.
وی از مشارکت فعال بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران، پژوهشکده بیمه، انجمن های حرفه ای و سایر نهادهای صنعت بیمه در این همایش خبر داد و تصریح کرد: سطح ارتباط بین فعالان، کارشناسان و مدیران صنعت بیمه بسیار چشمگیر است و همایش های سالانه می تواند در تقویت فضای تعاملی، نقش غیرقابل انکاری را ایفا کند.
رئیس پژوهشکده بیمه با تشریح آخرین دستاوردهای علمی و عملی صنعت بیمه در عرصه دیجیتالی، خاطرنشان کرد: تحول دیجیتالی از نیازهای جدی صنعت بیمه به شمار می رود و در حقیقت آینده صنعت بیمه با کیفیت و میزان تکمیل زیرساخت‌های الکترونیکی گره خورده است.
کردبچه مجموع مقالات تایید شده از بین ۲۸۳ عنوان ارسالی را ۶۱ مقاله اعلام کرد و گفت: مقالات پذیرفته شده در نشست های صبح و عصر و پنل های تخصصی و همچنین به صورت مجازی، ارائه خواهد شد.
وی در پایان بر تعامل روزافزون صنعت بیمه با دانشگاه و سایر مجامع علمی کشور تاکید کرد.
گفتنی است همایش بیمه و توسعه در روزهای سیزدهم و چهاردهم آذر با حضور مقامات اقتصادی و فعالان صنعت بیمه و محوریت نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر