مشاور بیمه تعاون شوید!

مشاور بیمه تعاون شوید!

بیمه تعاون برای رشته بیمه های زندگی خود مشاور جذب می کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت برای فرهنگسازی هرچه بیشتر صنعت بیمه و خدمت رسانی مضاعف در پوشش بیمه های زندگی، اقدام به جذب مشاور فروش می کند.

طرح جذب مشاور بیمه های زندگی که با عنوان «لودستون» معرفی شده است، ضمن افزایش تعداد مشاوران شرکت و بزرگ شدن سازمان فروش، منجر به افزایش سهم بیمه های زندگی در صنعت بیمه نیز خواهد شد که بر این اساس ضمن توسعه اشتغال به گسترش دامنه استفاده کنندگان از خدمات بیمه ای کشور نیز منجر خواهد شد.

شایان ذکر است که بر اساس این طرح پاداش های ماهانه برای صدور بیمه نامه به مشاور تخصیص داده خواهد شد؛ همچنین در صورت جذب نماینده از سوی مشاور نیز پاداشی برای معرفی به او داده خواهد شد.

فرایند طرح جذب مشاور «لودستون» در تصویر زیر قابل مشاهده است:

 

بیمه تعاون2

 

قابل توجه است که هم اکنون در بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین و جامع‌ترین بیمه‌نامه حال حاضر کشور ارائه شده و ویژگی‌هایی همچون معافیت‌ها، پرداخت مستمری ‌ها، پوشش بیمه‌ای حوادث، بیمه تکمیلی و... در این بیمه‌نامه لحاظ شده است.

دارنده این بیمه نامه می‌تواند از خدمات بیمه درمان شامل «پرداخت هزینه دندان‌پزشکی، تجمیع پاراکلینیکی، بستری و جراحی» برخوردار شده و از خدماتی چون «پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کار» بهره‌مند شود.

همچنین، «پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن» و «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» از دیگر مواردی بود که در طرح بیمه زندگی دیده شده است.

علاوه بر این به منظور کمک به آرامش هرچه بیشتر جامعه در شرایط کنونی و به عنوان مسئولیت اجتماعی شرکتی، بناست پوشش «هزینه های مشاوره درمانی» نیز به این رشته اضافه شده و بسته تکمیلی تری برای مشتریان فراهم شود.

ارسال نظر