اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه نامه صندوق امانات، خدمت جدید "پارسیان" به مشتریان بانک‌ها

بیمه  نامه صندوق امانات، خدمت جدید "پارسیان" به مشتریان بانک‌ها

مدیر بیمه‌های مهندسی شرکت بیمه پارسیان، از ارائه محصول جدید بیمه نامه صندوق امانات توسط شرکت متبوع خود خبر داد و اظهار داشت: این محصول اطمینان خاطر، آسایش و حفاظت از دارایی‌های با ارزش مشتریان را در خدمات بانکی فراهم می‌کند.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، "سیدفرخ مطهر" در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، در خصوص محصول بیمه  نامه صندوق امانات شرکت بیمه پارسیان گفت: پیشنهاد بیمه صندوق امانات که در مرحله اول بصورت انحصاری برای مشتریان بانک پارسیان است، در راستای تکمیل سبد محصولات شرکت بیمه پارسیان و ارایه خدمات نوین به مشتریان بانک‌ها است.

وی، بازار هدف بیمه صندوق امانات در مراحل بعدی را مشتریان بانک‌های کشور اعلام کرد و گفت: این محصول موجبات اطمینان خاطر، آسایش و حفاظت از دارایی‌های با ارزش مشتریان  در خدمات بانکی را فراهم می‌کند.

مدیربیمه‌های مهندسی شرکت بیمه پارسیان، اذعان داشت که متقاضیان پوشش بیمه‌ای صندوق امانات ، آن دسته از مشتریان فعلی بانک پارسیان که صندوق امانات بانک را اجاره کرده‌اند، هستند و متقاضیان بالقوه این محصول نیز می‌توانند سایر مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی دارنده یکی از انواع حساب‌های فعال نزد شعب بانک پارسیان در مرحله اول، مشتریان جدید این بانک در مرحله دوم و مشتریان سایر بانک‌ها و موسسات مجاز دارنده صندوق امانات در مرحله بعدی باشند.

مطهر، فرآیند اخذ بیمه‌نامه صندوق امانات را راحت و سهل‌الوصول خواند و توضیح داد: مشتری درخواست کننده بیمه صندوق امانات هنگام مراجعه به شعب بانک پارسیان، فرم پیشنهاد بیمه‌نامه صندوق امانات را از کاربر شعبه دریافت کرده و پس از تکمیل و امضا، آن را به کاربر عودت می‌دهد.

وی، اضافه کرد: کاربر اطلاعات موجود در فرم ، خصوصا میزان پوشش درخواستی را کنترل کرده و میزان حق بیمه را تعیین و به مشتری اعلام می‌کند و در صورت موافقت مشتری، کاربر شعبه حق بیمه را دریافت می‌کند و بیمه‌نامه صادره، متعاقبا به همراه شرایط عمومی بیمه‌نامه، به شعبه بانک تحویل می‌شود تا در اختیار مشتری قرار گیرد.

مدیر بیمه‌های مهندسی شرکت بیمه پارسیان، در خصوص خطرات تحت پوشش بیمه‌نامه صندوق امانات، گفت: این بیمه‌نامه سرقت مسلحانه و غیر مسلحانه با شکست حرز، آتش‌ سوزی، صاعقه، انفجار، زلزله، رانش زمین، سیل، طوفان، طغیان رودخانه‌ها را پوشش می‌دهد.

مطهر، دررابطه با سقف پوشش‌های درخواستی متنوع و متناسب با نیازهای هر مشتری، بیان کرد: هر مشتری می‌تواند تنها یکی از سقف‌های ارایه شده یک میلیارد ریال، دو میلیارد ریال، پنج میلیارد ریال، ده میلیارد ریال و بیست میلیارد ریال را انتخاب کند.

وی، تاکید کرد که در طول مدت بیمه‌نامه صندوق امانات، امکان تغییر سقف پوشش درخواستی صرفا در چارچوب اعداد بالا (و نه عددی میان آن‌ها) نیز وجود خواهد داشت.

ارسال نظر