شناسه خبر : 19054

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سال‌روز تأسیس بیمه سینا

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سال‌روز تأسیس بیمه سینا

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی فرا رسیدن هجدهمین سال‌روز تأسیس بیمه سینا را به کارکنان و شبکه فروش این شرکت تبریک گفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، متن این پیام به شرح زیر است:

بیست‌وهشتم آبان‌ماه‌، یادآور روزی است که بیمه سینا پا به عرصه وجود گذاشت تا نویدبخش توسعه و گسترش بیمه در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور عزیزمان باشد. مروری بر گذشته و سابقه این شرکت نشان می‌دهد که بیمه سینا به رغم فراز و فرودهایی که پشت‌سر گذاشته، در منظر مشتریان و بیمه‌گذاران به عنوان یک شرکت بیمه توانگر و پیشرو مطرح است و ابراز رضایت مشتریان بزرگ و کوچک ما در اقصی نقاط کشور به ما امید بیشتری برای حرکت پرقدرت و مستحکم در این مسیر می‌دهد.
بیمه سینا در دوران جدید فعالیت خود با اتخاذ رویکرد برنامه‌محوری توانست در بسیاری از شاخص‌های مالی و بیمه‌گری به رکوردهای تازه‌ای دست یابد و این مهم میسر نشد مگر با همت و تلاش همکاران شریف و زحمتکشم در ستاد، شعب سراسر کشور و نمایندگان و کارگزاران فعال که جا دارد در این مجال بابت تمامی زحمات صادقانه و تلاش‌های بی‌وقفه از آنها قدردانی صمیمانه داشته باشم.
اینجانب از طرف خود و به نمایندگی از اعضای محترم هیأت مدیره، فرارسیدن هجدهمین سال‌روز تأسیس بیمه سینا را به تمامی همکاران ارزشمند، شبکه فروش پرتلاش، سهامداران ارجمند و ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران گرامی، تبریک گفته و امیدوارم با عنایت خداوند متعال و به پشتوانه اعتماد و همراهی سهامداران و مشتریان ارجمند و همت و تلاش مضاعف همکاران و شبکه فروش که مهم‌ترین سرمایه‌ شرکت هستند، بتوانیم بیش از پیش در مسیرخدمت به مردم و تحقق اهداف گام برداریم.

ارسال نظر