شناسه خبر : 19048

دیدارهای مردمی با محوریت رفع مشکلات تمامی ذینفعان ادامه خواهد داشت

دیدارهای مردمی با محوریت رفع مشکلات تمامی ذینفعان ادامه خواهد داشت

بازدیدهای میدانی و دیدارهای مردمی از برنامه های جدی نهاد ناظر صنعت بیمه است و این روند همچنان ادامه دار خواهد بود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی پس از دیدار مردمی و چهره به چهره با بیمه گذاران، فعالان و ذی‌نفعان صنعت بیمه ضمن اعلام این مطلب افزود: طرح مشکلات و بیان ابهامات در حوزه‌های گوناگون بیمه ای می تواند در تدوین راهبردهای نهاد ناظر اثرگذار باشد.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به حضور معاونان و اعضای هیات عامل در این دیدار مردمی، تاکید کرد: مشکلاتی در صنعت بیمه در سطح کلان بررسی می شود اما برخی مسائل در همین نشست های صمیمانه برطرف می شود.
وی ضمن ابراز خرسندی از دیدار چهره به چهره با بیمه گران و بیمه گذاران از تداوم این برنامه ها سخن گفت و اظهار داشت: ایجاد بستری اطمینان بخش در مسیر فعالیت بیمه گران و فضایی آرامش آفرین برای بیمه گذاران از ماموریت های نهاد ناظر است که با نهایت دقت و حساسیت دنبال خواهد شد.
رئیس شورای عالی بیمه با تشریح مطالبات ملاقات کنندگان از دغدغه های آنان برای بهبود وضعیت صنعت بیمه قدردانی کرد و افزود: تلاش مضاعف برای رفع مشکلات آحاد جامعه یکی از سرمایه گذاری های کلان مدیریتی در کشور است که صنعت بیمه از این فرصت، بهره خواهد برد.
وی خاطرنشان کرد: برپایی دیدارهای مردمی از مطالبات جدی رئیس جمهوری و تیم دولت است و نهاد ناظر در همین چارچوب حرکت خواهد کرد.
شایان ذکر است که بیمه مرکزی از هفته گذشته در خصوص این دیدار مردمی با اطلاع رسانی دقیق از تمامی شهروندان دعوت کرده تا ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با سکاندار صنعت بیمه، به طرح مشکلات و دیدگاه های خود بپردازند.
گفتنی است مشکلات و پیشنهادهایی نظیر: تهدید امنیت اقتصادی شبکه سنتی فروش توسط استارت آپ ها، مسائل مربوط به کارمزد نمایندگان و کارگزاران، ضرورت بازنگری در برخی آیین نامه ها و موانع توسعه صنعت بیمه از مهم‌ترین محورهای این نشست بود که برخی از آنان با دستور رئیس کل برطرف و بخش دیگری نیز به معاونان و واحدهای بازرسی و اجرایی ارجاع شد. 
ارسال نظر