شناسه خبر : 19026

از ارس تا انزلی همراه با باجه های تخصصی بیمه تعاون

از ارس تا انزلی همراه با باجه های تخصصی بیمه تعاون

در تور خبر بیمه تعاون، باجه های تخصصی ارس و انزلی را مورد بررسی قرار داده و برای عملکردشان با آنها گفت و گویی انجام داده ایم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تعاون، در بخش «تور خبر» تا کنون به نماینده های شعب، مدیران شعب و دستاوردهایشان پرداخته بودیم و حال در این بخش به باجه های تخصصی شرکت بیمه تعاون که در منطقه آزاد ارس و انزلی مستقر هستند پرداخته ایم.

رقیه ولی زاده،مسئول باجه منطقه آزاد ارس، دانش آموخته کارشناسی ارشد اقتصاد انرژی فعالیت خود در صنعت بیمه را از سال 1389 و با حضور در شرکت بیمه رازی آغاز کرده و از سال 1393 به بیمه تعاون پیوسته است.
او مطرح می کند با توجه به آنکه در باجه ارس نگاه محدود به فروش بیمه نامه ها وجود ندارد، در شش ماهه نخست نیز در تمام رشته های بیمه ای موفقیت در عقد قرارداد حاصل شده است.
ولی زاده اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه بیمه زندگی بیمه تعاون به عنوان یکی از جذاب ترین محصولات این شرکت در حال ارائه است، در باجه ارس نیز به صورت مجزا نیز بر روی بیمه های زندگی تمرکز فروش صورت گرفته و برای آن نیز دوره های آموزشی متعددی برگزار می شود.
توجه به مبحث آموزش در تبریز از آن رو بیشتر مورد تأکید در باجه منطقه آزاد ارس قرار گرفته است که پیشتر، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون در سمینار «روش‌های تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان از طریق بازار سرمایه» که در تبریز برگزار شده بود با بیان این‌که با خلا دانش در صنعت بیمه کشور مواجه هستیم، خواستار توجه بیشتر به مبحث آموزش در این صنعت شده بود.
مسئول باجه منطقه آزاد ارس در ادامه تأکید کرد: با توجه به اهمیت بیمه زندگی، به نقش تبلیغات و بازاریابی توجه بیشتری صورت گرفت که در پی آن، مخاطبین نیز با توجه به بسته متنوع و جامع این بیمه نامه از آن استقبال مطلوب تری نیز نشان داده اند.
او اضافه کرد: بنا داریم بر روی فروش بیشتر نماینده ها تمرکز کنیم تا بتوانند به نقطه هدف های خود دست پیدا کرده و در این زمینه بنا داریم تا همکاری های خود را نیز گسترش دهیم.

در ادامه به باجه منطقه آزاد انزلی آمدیم و با عباس حمیدی فر به گفت و گو پرداختیم؛ عباس حمیدی فر، متصدی باجه منطقه آزاد انزلی بیمه تعاون، از سال 1393 فعالیت خود را در بیمه تعاون و نیز در صنعت بیمه آغاز کرده است. او در مقطع کارشناسی حسابداری تحصیل می کند.
حمیدی فر مطرح می کند که با توجه به آنکه در سال 1391 و 1392 واردات خودرو در مناطق آزاد بلامانع بود، بیمه تعاون نیز باجه ای تخصصی برای ارائه خدمات شخص ثالث و مسئولیت در منطقه آزاد انزلی راه اندازی کرد.
وی توضیح داد: بر این اساس تمرکز باجه منطقه آزاد انزلی بر روی صدور بیمه نامه ثالث و مسئولیت و نیز شرکت در مناقصات برای ارائه خدمت بیشتر به سایر دستگاه ها می باشد.
متصدی باجه منطقه آزاد انزلی بیمه تعاون در ادامه تشریح کرد: در شش ماهه نخست سال 1400 با توجه به آنکه باجه انزلی بر روی خودرو متمرکز تر است، فروش بیمه نامه نیز بیشتر در این زمینه صورت گرفته است.
حمیدی فر ادامه داد: همچنین بر روی تبلیغات بیمه توقف کسب و کار با توجه به اینکه این بیمه نامه مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه تعاون محسوب می شود، به صورت مجزا فعالیت هایی صورت گرفت؛ این فعالیت از این نظر بیشتر نیازمند مطرح شدن است که محمدرضا احمدی سنگری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم و نماینده مردم رشت در آیین رونمایی از شعبه تخصصی بیمه زندگی بیمه تعاون مطرح کرده بود: «کشور ما در صنعت بیمه از حد متوسط دنیا عقب‌تر است اما جوانان پویا و مدیران این صنعت با همت بلند و آینده‌نگری می‌توانند در رشد این صنعت مؤثر باشند و راه‌اندازی بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا توسط بیمه تعاون در همین مسیر قرار دارد؛ کسب‌وکارها با برخورداری از پوشش بیمه‌ای در مواجهه با تعطیلی ناشی از کرونا، آرامش و امنیت پیدا می‌کنند.»
وی در ادامه تصریح کرد: در باجه منطقه آزاد انزلی همواره تلاش می شود، با توجه به تأکید مدیرعامل مبنی بر تسریع در پرداخت خسارت، فرایند بررسی و کارشناسی موارد با سرعت هرچه بیشتری انجام شود.
متصدی باجه منطقه آزاد انزلی بیمه تعاون همچنین بیان داشت: برداشته شدن معافیت مالیاتی از مناطق آزاد و عدم اجازه به واردات خودروهای خارجی از جمله مواردی بودند که موجبات کندشدن فعالیت های بازاریابی بیمه ای در منطقه آزاد شده است که امیدواریم در این زمینه فعالیت هایی صورت پذیرد.

شایان ذکر است که در بهمن 1399، باجه منطقه آزاد انزلی در راستای تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت وارده به پروژه های ملی و منطقه ای، اقدام به پرداخت خسارت ۴۲ میلیارد ریالی بابت موج شکن غربی منطقه آزاد انزلی کرده بود.

  • بیمه تعاون
  • بیمه تعاون
ارسال نظر