شناسه خبر : 18899

بهره‌برداری از ساختمان جدید شعبه کرمان با حضور مدیرعامل بیمه سینا

بهره‌برداری از ساختمان جدید شعبه کرمان با حضور مدیرعامل بیمه سینا

مدیرعامل بیمه سینا در حاشیه بازدید از شعبه کرمان ضمن حضور در جمع همکاران، ساختمان جدید این شعبه را افتتاح کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در این مراسم که با حضور دکتر جعفری مدیرعامل بیمه سینا، رئیس هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت برگزار شد، ساختمان جدید شعبه کرمان بیمه سینا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم، دکتر رضا جعفری در جمع همکاران و نمایندگان این شعبه در سخنانی اظهار داشت: استان کرمان یکی از استا‌ن‌های مهم صنعتی کشور با ظرفیت بالای اقتصادی است که ضرورت گسترش پوشش‌های بیمه‌ای در آن به وضوح مشخص است و از این رو باید تلاش کنیم تا صاحبان صنایع و مردم این استان را بیشتر با خدمات بیمه‌ای آشنا کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت بیمه در ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذاران و رشد اقتصادی کشور ادامه داد: توسعه‌ی بیمه منجر به توسعه اقتصادی در تمامی نقاط کشور خواهد شد.

مدیرعامل بیمه سینا در ادامه با اشاره به نقش مهم شبکه نمایندگی‌ها در فعالیت‌های بیمه‌گری و فروش، بر ضرورت توجه ویژه مدیران شعب و کارکنان به این عنصر مهم در تحقق اهداف شرکت تأکید کرد.

این گزارش می‌افزاید، دکتر رضا جعفری و هیئت همراه در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام والای «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.

ارسال نظر