شناسه خبر : 18857

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه ایران سقف پرداخت الکترونیکی خسارت تا ۶۰۰ میلیون تومان را کلید زد

بیمه ایران سقف پرداخت الکترونیکی خسارت تا 600 میلیون تومان را کلید زد

معاون فنی شرکت بیمه ایران، اظهارکرد: سقف پرداخت الکترونیکی خسارت درشرکت بیمه ایران از مبلغ ۵۰ میلیون تومان قبلی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی،  احمد صفرزاده" درگفت وگو با چابک‌آنلاین افزودکه از محل افزایش سقف پرداخت الکترونیکی خسارت، تعداد مراجعه بیمه گذاران کاهش و فرآیند خدمات رسانی تسهیل می‌شود که این امر منجر به رضایت بیشتر بیمه گذاران خواهد شد.

وی، با بیان اینکه بیمه گذار بعد از تکمیل اسناد و مدارک برای دریافت خسارت حضوری مراجعه نمی‌کند، افزود: شعبه مورد نظر شماره شبا مشتری را دریافت کرده و از طریق بانک ، خسارت واریز می‌شود که به دنبال آن، پیامکی هم برای بیمه گذار ارسال می‌شود.

معاون فنی شرکت بیمه ایران، تصریح کرد که پرداخت الکترونیکی خسارت  در گذشته هم بوده اما درحال حاضر،  رقم آن افزایش یافته و به شعب شرکت بیمه ایران درسراسر کشور هم ابلاغ شده است.

صفرزاده خاطرنشان کرد: شرکت بیمه ایران برنامه‌هایی برای خدمات رسانی به بیمه گذاران خود از بابت اینکه خسارت درسریعترین زمان ممکن و بدون مراجعه به شعب قابل دریافت باشد دارد که بزودی اطلاع رسانی  خواهد شد.

وی، با بیان اینکه پرداخت خسارت به صورت الکترونیکی در برخی ازشرکت‌های بیمه‌ای به غیر از بیمه ایران، کم و بیش انجام می‌شود، ادامه داد: بازخورد آماری از میزان رضایت مردم از اجرایی شدن این طرح وجود ندارد ولی با افزایش سقف پرداخت خسارت به صورت الکترونیکی و به تبع آن تسهیل فرآیند خدمات رسانی، رضایت بیمه گذاران از روند پرداخت خسارت افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر