شناسه خبر : 18734

وضعیت پوشش بیمه‌ای استان فارس به میانگین کشوری نزدیک شد

وضعیت پوشش بیمه‌ای استان فارس به میانگین کشوری نزدیک شد

مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: وضعیت پوشش بیمه‌ای جمعیت استان فارس رو به بهبود بوده و به میانگین کشوری نزدیک شده و اکنون به ۴۸ و سه دهم درصد رسیده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم کشاورز مدیرکل تامین اجتماعی فارس در با سرپرست معاونت اقتصادی استانداری فارس گفت: وضعیت پوشش بیمه‌ای جمعیت استان فارس رو به بهبود بوده و به میانگین کشوری نزدیک شده است.

او افزود: در سال ۹۸ ضریب پوشش بیمه‌ای جمعیت استان ۴۵ درصد بود که علی‌رغم مخاطرات بیماری کرونا این ضریب به ۴۸ و سه دهم درصد رسیده و در حال نزدیک شدن به میانگین کشوری است.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس بیان کرد: میانگین کشوری این ضریب که نشان دهنده جمعیت فعال تحت پوشش دارای بیمه است نیز ۵۱ درصد است و سازمان تامین اجتماعی برای تعامل مثبت با کارفرمایان نیز آمادگی دارد.

کشاورز تاکید کرد: کارفرمایان مهمترین رکن تامین منابع سازمانی برای ارائه خدمات به بیمه شدگان هستند و سازمان تامین اجتماعی آماده هر گونه تعامل و هماهنگی به ویژه با نهاد‌های تولیدی جهت پشتیبانی از نیروی کار است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری فارس نیز در این دیدار با تشکر از عملکرد خوب تامین اجتماعی در متعادل نگه داشتن منابع و مصارف بدون اتکا به بودجه عمومی، حفظ تعادل در وصول مطالبات در کنار مراقبت و جلوگیری از آسیب واحد‌های تولیدی را کاری ظریف توصیف کرد که به خوبی در حال اجراست.

ارسال نظر