شناسه خبر : 18716

امام جمعه ارومیه در دیدار با مدیران ارشد صنعت بیمه:

روشنگری در زمینه خدمات بیمه ای از رسالت های مبلغان دینی به شمار می رود

روشنگری در زمینه خدمات بیمه ای از رسالت های مبلغان دینی به شمار می رود

با دیدگاه وسیع، تعامل سازنده و افق های گسترده می توان تمامی مشکلات کشور را مدیریت کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی،  حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه، ضمن اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه دیدگاه مدیران صنعت بیمه، مثبت و جامع نگر است و در چند سال اخیر گام های بلندی برای کاهش آلام مردم و دغدغه های دولت برداشته است.

ایشان با تاکید بر این مطلب که باید در زمینه توسعه فرهنگ عمومی بیمه کشور، کارهای زیادی صورت بگیرد، خاطر نشان کرد: آگاهی مردم از محصولات و خدمات صنعت بیمه اندک است و ضروری به نظر می‌رسد تا در این خصوص تبلیغات وسیع و فرهنگ سازی گسترده ای شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه با بیان این مطلب  که کیفیت خدمات بیمه ای بر کمیت آن مقدم است از شرکت‌های بیمه خواست تا عملکرد صحیح و رقابت منصفانه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: برای انتقال صحیح و موثر مفاهیم بیمه ای در ابتدا باید مباحث آن برای طلاب علوم دینی، علما، ائمه جمعه و جماعات و همچنین رسانه‌ها تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ضمن ابراز رضایت از فعالیت های بیمه ای در استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: بیمه گران بر این نکته اشراف داشته باشند که تسریع در روند پرداخت خسارات زیان دیدگان توسط شرکت‌های بیمه ضریب اعتماد و اطمینان عمومی را در حد مطلوبی بالا خواهد برد.

امام جمعه ارومیه در پایان از آمادگی دفتر ولی فقیه در استان، سازمان تبلیغات اسلامی و نهادهای مذهبی و فرهنگی برای همکاری با صنعت بیمه خبر داد. 

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار، دکتر غلامرضا سلیمانی با تشریح عملکرد صنعت بیمه، صندوق تامین خسارت های بدنی و صندوق تازه تاسیس پوشش حوادث طبیعی به موضوعاتی نظیر اهمیت بیمه های زندگی، درمان و شخص ثالث اشاره کرد.

همچنین در پایان این ملاقات، مدیران و کارکنان صنعت بیمه، نماز جماعت را به امامت حجت الاسلام قریشی اقامه کردند.

ارسال نظر