شناسه خبر : 18646

بیمه آسیا خسارت۵۱ میلیارد ریالی صنایع غذایی پاک تلیسه را پرداخت کرد

بیمه آسیا خسارت51 میلیارد ریالی صنایع غذایی پاک تلیسه را پرداخت کرد

بیمه آسیا خسارت بیش از ۵۱ میلیارد ریالی آتش­ سوزی شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه در استان البرز را پرداخت کرد.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در پی وقوع حادثه و اعلام خسارت از سوی شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه (202) در استان البرز که به دلیل انفجار ظروف تحت فشار صنعتی دچار حادثه آتش سوزی شد، کارشناسان بیمه آسیا در این استان بلافاصله به محل حادثه مراجعه و پس از بازدید و بررسی کارشناسی به برآورد خسارت پرداختند.
این گزارش می افزاید: پس از بررسی های کارشناسی و ارزیابی خسارت های ناشی از حریق، میزان خسارت به مبلغ بیش از  51 میلیارد ریال برآورد شد و چک خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن طی مراسمی در دفتر بیمه گذار، توسط رییس شعب بیمه آسیا در استان البرز به مدیرعامل شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه تحویل شد.
بنا بر این گزارش: شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه از  سال 1392 تا کنون تحت پوشش بیمه های آتش سوزی، اتومبیل، مسئولیت مدنی، درمان و عمر و پس انداز بیمه آسیا بوده است.
این گزارش می افزاید، شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه تولید کننده محصولات غذایی با برند تجاری 202 و از واحدهای صنعتی فعال در استان البرز است و در حال حاضر با بیش از 1000 نفر پرسنل به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فرآورده های گوشتی به شمار می آید.

ارسال نظر