شناسه خبر : 18643

ساختمان جدید شعبه بیمه سینا در قم گشایش یافت

ساختمان جدید شعبه بیمه سینا در قم گشایش یافت

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیئت همراه طی بازدید از شعبه قم، ساختمان جدید این شعبه را افتتاح کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در این مراسم که با حضور دکتر احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ساختمان جدید شعبه قم بیمه سینا گشایش یافت.

دکتر رضا جعفری در جمع مسئولان استانی و همکاران شعبه در سخنانی اظهار کرد: استان قم به دلیل موقعیت و جایگاهی که در کشور دارد، از اهمیت خاصی برخوردار است و باید در زمینه بیمه نیز سرآمد و شاخص باشد به همین منظور ارتقاء وضعیت شعبه قم را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه قانون بیمه لاحق در کشور مصوب سال 1316 شمسی بوده و نیاز به بازنگری و به‌روزرسانی متناسب با متغیرهای اثرگذار بر ریسک و واقعیت‌های اقتصادی روز کشور دارد، افزود: صنعت بیمه نقش مهمی در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و به ویژه در صیانت از جان و مال مردم دارد و همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ بیمه در سراسر کشور توسعه یابد و به عنوان یک خدمت ضروری در سبد خانوار تعریف شود.

مدیرعامل بیمه سینا با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص‌های عملکردی بیمه سینا در سال جاری، بیان داشت: خوشبختانه بیمه سینا در این مدت توانسته علاوه بر رشد قابل توجه در عملکرد خود، توجه ویژه‌ای به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر داشته باشد.

در ادامه این مراسم، دکتر احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در جمع مدیران و کارکنان بیمه سینا با اشاره به اهمیت بیمه در زندگی و آینده مردم اظهار داشت: یک از مهمترین ابزارهای توسعه بیمه، مشتری‌مداری است و اگر شرکت‌های بیمه در این بخش، خوب عمل کرده و مردم بیمه را باور کنند، همه آحاد جامعه از بیمه استفاده خواهند کرد و در این صنعت، نیازی به صرف هزینه‌های فراوان برای انجام تبلیغات در حوزه‌های مختلف نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر لزوم توجه مؤسسات مالی و شرکت‌های بیمه به مسئله کمک به محرومان و افراد آسیب‌دیده تاکید کرد و ادامه داد: انتظار این است که حمایت از اقشار محروم جامعه در کنار فعالیت‌های بیمه‌ای دیده شود و مدیران ارشد به این مهم اهتمام داشته باشند.

وی در پایان، ضمن اشاره به عملکرد مطلوب بیمه سینا در سالیان اخیر در سطح کشور، از توجه مسئولان بیمه سینا به استان قم تقدیر کرد.

11

ارسال نظر