شناسه خبر : 1861

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان خبر داد:

صدور فیش حقوقی برای بازنشستگان صندوق

صدور فیش حقوقی برای بازنشستگان صندوق

محمدرضا واعظ مهدوی از صدور فیش حقوقی برای بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: این فیش حقوقی می‌تواند همانند سایر کارمندان دولت و حقوق بگیران ثابت به عنوان ضمانت بانکی مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا واعظ مهدوی با اشاره به صدور 18 هزار حکم بازنشستگی در این صندوق گفت: ترتیبی اتخاذ شده است که حقوق بازنشستگان صندوق قبل از پایان هر ماه به حساب آنها واریز می‌شود.

وی افزود: قبلا حقوق به حساب بانکی واریز می‌شد و باید افراد خودشان مراجعه می‌کردند، اما از ماه اخیر امکانی فراهم شده که کل حقوق به کارت بانکی شان واریز می‌شود و دیگر نیازی نیست حضوری به بانک مراجعه کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همچنین از صدور فیش حقوقی برای بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: این فیش حقوقی می‌تواند همانند سایر کارمندان دولت و حقوق بگیران ثابت به عنوان ضمانت بانکی مورد استفاده قرار بگیرد.

واعظ مهدوی ادامه داد: بازنشستگان ما حقوق ثابت دریافت می‌کنند و فیش حقوقی شان برای ضمانت معتبر است و این اقدام می‌تواند بر کرامت بازنشستگان ما بیافزاید.

وی همچنین از انجام اقداماتی برای افزایش منابع و ثبات آن گفت: تلاش می کنیم به وضعیت عدم تعادل منابع و مصارف که برای دیگر صندوق های بازنشستگی بوجود آمده دچار نشویم. تاکید زیادی برای جذب بیمه شدگان جوان داریم. در چهارماهه اول سال جاری میانگین سنی بیمه شدگان ما به 38 سال کاهش یافته در حالی که در مدت مشابه سال قبل 52 سال بوده است که در جهت تعادل بخشی منابع و مصارف در دراز مدت اثرات خوبی خواهد داشت.

 

ارسال نظر