شناسه خبر : 18574

صدور بیمه نامه جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی برای معدنداران

صدور بیمه نامه جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی برای معدنداران

مدیر واحد فنی صندوق با بیان اینکه ارزیابی واحدهای آزمایشگاهی برای اولین بار در تاریخ صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی رخ داده است گفت: برای معدنداران جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی بیمه نامه صادر می شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، قباد شاه کرمی با اشاره به نقش پررنگ صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در فعالسازی معادن غیرفعال و نیمه فعال عنوان کرد: بخش فنی این صندوق در 6 ماهه گذشته در خصوص ارزیابی معادن و صدور بیمه نامه  فعالیت های بسیاری داشته است.

وی افزود: علاوه بر ارزیابی معادن کوچک مقیاس و تلاش در جهت فعالسازی این معادن، به برگزاری جلسات متعددی در استانهای آذربایجان غربی،خراسان شمالی، کرمانشاه و سایر استانها به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس پرداخته است.

مدیر واحد فنی صندوق بیان کرد: ارزیابی واحدهای آزمایشگاهی برای اولین بار در تاریخ صندوق بیمه معادن در سال جاری به وقوع پیوست. همچنین به منظور حمایت از بخش اکتشاف، صدور بیمه نامه جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی انجام شد.

وی ارزیابی پیمانکاران فعال در بخش معدن و صدور بیمه نامه جهت تقویت ناوگان استخراج و حمل در معادن را از دیگر اقدامات صندوق عنوان کرد.

شاه کرمی در پایان گفت: ارزیابی حفاران غیرنفتی و صدور بیمه نامه جهت خرید و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات حفاری به منظور ارتقاء سطح اکتشاف کشور از دیگر اقدامات صندوق بود که در ماه های اخیر انجام شد.

ارسال نظر