شناسه خبر : 1852

مدیرکل تأمین اجتماعی زنجان:

افزایش تعداد بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در استان زنجان

افزایش تعداد بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در استان زنجان

مسعود علیاری با بیان اینکه تعداد بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در استان زنجان افزایش یافته است، گفت: قبل از سال ۵۷ تعداد بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در استان ۹ هزار نفر بود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، مسعود علیاری پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را رابط بین دولت و مردم اعلام کرد و گفت: خبرنگاران با ظرافت و دقت بیشتری به مسائل روز جامعه توجه می کنند و رسانه های استان همکاری خوبی را با سازمان  تأمین اجتماعی دارند و کسب رتبه های برتر این سازمان در سطح کشور به خاطر اطلاع رسانی فعالیت های این نهاد توسط رسانه ها بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در سال جاری در سطح کشور رخ داده و تحریم‌هایی که علیه کشور اعمال شده است، رسالت خبرنگاران بسیار سنگین و مسئولیت آنها را دو چندان شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: رسانه‌ها در این برهه زمانی در ایجاد نشاط و همدلی بین مردم بسیار مؤثر هستند.

علیاری به آمار بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: قبل از سال ۵۷ تعداد بیمه‌شدگان بیمه تأمین اجتماعی در استان زنجان ۹ هزار نفر و مستمری‌بگیران ۶۰۰ نفر بود ولی در حال حاضر تعداد بیمه شدگان به بیش از ۵۳۰ هزار نفر رسیده و مستمری‌بگیران هم بیش از ۴۲ هزار نفر هستند و تعداد بیمه شدگان در استان افزایش یافته است.

وی ابراز کرد: تأمین اجتماعی استان زنجان به تحت پوشش قرار دادن افراد تأکید زیادی دارد و تاکنون هم اقدامات خوبی در این راستا انجام‌شده و در این سازمان با ارائه خدمات الکترونیکی، مراجعات به سازمان کاهش‌یافته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است و مأموریت اصلی آن تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

علیاری ابراز کرد: این سازمان یک سازمان غیردولتی عمومی است که بخش عمده مالی آن از محل حق بیمه‌ها با مشارکت بیمه‌شده و کارفرما تأمین می‌شود و متکی به منابع دولتی نیست.

 

ارسال نظر