شناسه خبر : 18235

کمک هزینه طرح آزمایش آنلاین از ۵۰۰ به ۷۵۰هزار تومان افزایش یافت

کمک هزینه طرح آزمایش آنلاین از ۵۰۰ به ۷۵۰هزار تومان  افزایش یافت

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه طرح آزمایش آنلاین از ۵۰۰هزار تومان به ۷۵۰هزار تومان برای هر بیمه شده تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی درمان این صندوق خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل ازروابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فر با اعلام این خبر گفت: صندوق بازنشستگی به منظور کاهش تردد و مراجعه بازنشستگان عزیز به مراکز درمانی به خصوص در شرایط کرونایی طرحی را با نام «آزمایش آنلاین» با همکاری یک شرکت دانش بنیان و فناور اجرا کرد که با توجه به استقبال بازنشستگان این طرح امسال نیز ادامه خواهد داشت.

مرتضایی فرد با بیان اینکه «طرح آزمایش آنلاین ارائه خدمات آزمایشگاهی و برخی خدمات تشخیصی درمانی را به بازنشستگان زیرپوشش بیمه تکمیلی درمان و از طریق سایت این شرکت استارتاپی برعهده دارد» اظهار داشت: کمک هزینه ارائه خدمات در این طرح ۵۰۰هزار تومان برای هر بیمه شده بود که در صورت استفاده بیشتر از سقف تعیین شده تا ۶۰۰هزار تومان نیز به صورت اقساط از بازنشستگان در سه قسط کسر می شد.

وی افزود: با نظر مساعد مدیرعامل صندوق بازنشستگی و رایزنی با شرکت طرف قرارداد، قرار شد تا کمک هزینه این طرح تا سقف ۷۵۰هزار تومان افزایش یابد و در عمل بازنشستگان تا این سقف از خدمات درمانی و تشخیصی به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: در دوره گذشته، حدود ۳هزار دفترکل و نزدیک به ۶هزارو ۵۰۰ کد ملی از خدمات آزمایش آنلاین در سراسر کشور استفاده کردند.

به گفته مرتضایی فرد، آزمایش و معاینه پزشکی در محل یا منزل، انجام تست کرونا و سرم تراپی و فیزیوتراپی بیشترین خدمات ارائه شده از سوی آزمایش آنلاین به بازنشستگان و افراد تحت تکفل آن ها بوده است.​

ارسال نظر