شناسه خبر : 17895

فراخوان پایه خدمتی مشمولان وظیفه عمومی در مهرماه ۱۴۰۰

فراخوان پایه خدمتی مشمولان وظیفه عمومی در مهرماه ۱۴۰۰

کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیر دیپلم را که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی مهر سال ۱۴۰۰ هستند به خدمت سربازی فراخوانده شدند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: کلیه مشمولان غایب و غیرغایب خراسان جنوبی در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم مهر  ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، چنانچه محل اعزامشان مراکز آموزش داخل استان شامل مرکز آموزش محمد رسول الله (ص) بیرجند و مرکز آموزش امام رضا (ع) ۰۴ نزاجا باشد می‌توانند مستقیم خود را به مراکز آموزشی پیش گفته معرفی کنند.

سرهنگ حسینی افزود: همچنین افراد مشمول به منظور اعزام به مراکز آموزشی خارج استان بایستی ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه اول مهر ۱۴۰۰ در معاونت وظیفه عمومی استان واقع در سایت اداری حضور یابند.

وی گفت: اعزام مشمولان به خدمت مقدس دوره ضرورت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح انجام خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: مشمولان باید قبل از اعزام به خدمت با مراجعه به نزدیکترین مراکز بهداشت محل سکونت شان مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل شود تا موجب انتقال ویروس به دیگران نشوند.

سرهنگ حسینی خطاب به مشمولان وظیفه عمومی گفت: در زمان اعزام به خدمت در محل معاونت وظیفه عمومی ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم از کوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی از جمله قاشق و چنگال و به ویژه ماسک و دستکش اقدام کنند.

وی از خانواده مشمولان وظیفه عمومی خواست: با توجه به شرایط کرونا از تجمع و حضور در محل معاونت وظیفه عمومی خراسان جنوبی جداً خوداری کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولان وظیفه عمومی اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تأهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء و... را به همراه داشته باشند.

سرهنگ حسینی همچنین در خصوص همراه داشتن سرباز کارت بانک سپه تأکید کرد و افزود: با توجه به مجوز صدور سرباز کارت برای همسان سازی پرداخت حقوق به کارکنان وظیفه، مشمولان وظیفه نسبت به اخذ سرباز کارت مصوب اقدام و از دریافت سایر کارت‌های عابر خودداری نمایند.

وی متذکر شد مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال نظر