شناسه خبر : 17863

آرامش مدیران ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری، با طرح "آرام بام پارسیان"

آرامش مدیران ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری، با  طرح "آرام بام پارسیان"

افراد جامعه به فراخور نقش اجتماعی خود مسئولیت‌های بی‌شماری در قبال سایر افراد برعهده دارند که در صورت بروز حادثه باید خسارت‌های وارد شده درآن بخش را جبران کنند.

به گزارش چابک‌آنلاین، گاهی ممکن است هزینه‌های ناشی از خسارت‌های وارد شده به افراد ثالث بسیار پرهزینه و حتی غیرقابل جبران باشد که در چنین شرایطی افراد می‌توانند با خرید بیمه مسئولیت ریسک خود را به شرکت بیمه منتقل کرده و جبران این خسارت‌ها را  به بیمه‌گر خود واگذار نمایند.

شرکت بیمه پارسیان با شناسایی ریسک‌های افراد در قبال اشخاص ثالث، پوشش‌های متنوعی را در زمینه بیمه مسئولیت ارایه می‌نماید.

براساس ماده 14 آیین‌نامه اجرایی قانون تملک آپارتمان، مسئولیت حفظ و اداره ساختمان و مجری تصمیمات مجمع عمومی، مدیر یا مدیران ساختمان می‌باشند. درواقع طبق این قانون مدیر یا مدیران ساختمان در قبال ساکنین، مالکین، مستاجرین و اشخاص ثالث مجتمع اداری، تجاری و یا مسکونی مسئولیت‌هایی برعهده دارند که درصورت بروز حادثه باید خسارت مربوطه را که گاه تا یک دیه کامل می‌رسد پرداخت کنند.

شرکت بیمه پارسیان با توجه به نیاز موجود در این بخش، بیمه ­نامه مسئولیت مدنی ویژه مدیر یا هیات مدیره ساختمان­های مسکونی، اداری و تجاری درقبال ساکنین و اشخاص­ثالث را در سبد محصولات خود گنجانده است.

شرکت بیمه پارسیان با درک صحیح از شرایط اقتصادی جامعه و روند رو به افزایش آپارتمان نشینی و در راستای افزایش ضریب نفوذ و گسترش فرهنگ بیمه طرح "آرام بام پارسیان" را با شرایط و تخفیفات ویژه برای مشتریان خود تدارک دیده است.

در طرح "آرام بام پارسیان"، چنانچه در نتیجه خطا، تقصیر، غفلت، مسامحه یا قصور بیمه‌گزار خسارت بدنی و یا مالی به ساکنین و اشخاص­ثالث وارد شود که منشاء خسارت واقعه ناگهانی و غیر قابل پیش‌بینی، در مشاعات ساختمان درحال بهره‌برداری، ‌باشد و بیمه ­گزار براساس رای مراجع‌قضایی مسئول جبران خسارت شناخته شود، بیمه‌گر پس از احراز مسئولیت بیمه‌گذار مطابق باشرایط و مفاد بیمه‌نامه، حداکثر تا سقف تعهدات مندرج در بیمه‌نامه نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد کرد. 

شرکت بیمه پارسیان در طرح "آرام بام پارسیان"، به جبران خسارات بدنی (فوت، نقص‌عضو، صدمه‌جسمانی و هزینه‌های‌پزشکی) و مالی وارد به ساکنین و اشخاص‌ثالث ناشی از موضوع بیمه‌نامه می‌پردازد.

در این طرح، علاوه بر پوشش‌های اصلی ذکر شده، پوشش‌های تکمیلی به شرح ذیل ارایه می‌گردد:

  • پوشش تعدد دیات و دیات غیر مسری
  • پوشش افزایش ریالی دیه از تاریخ شروع بیمه‌نامه ( یکسال/ دوسال/ سه‌سال)
  • پوشش پرداخت خسارت بدون رای دادگاه
  • پوشش جبران هزینه ­پزشکی با اعمال­تعرفه بخش‌خصوصی
  • پوشش حذف فرانشیز از هزینه ­های پزشکی
  • پوشش مسئولیت مدنی در قبال استفاده‌کنندگان از آسانسور (نفربر/ باربر/ بالابر)
  • پوشش مسئولیت مدنی در قبال استفاده‌کنندگان از پله‌برقی و پیاده‌روی متحرک در مجتمع‌های اداری و تجاری
  • پوشش مسئولیت مدنی در قبال استفاده‌کنندگان از پارکینگ
  • پوشش هزینه­های دادرسی
  • پوشش کارکنان خدماتی شاغل در مشاعات ساختمان مسکونی
  • پوشش استخر، سونا و جکوزی، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و وسایل تفریحی موجود در مشاعات ساختمان‌های مسکونی 
  • پوشش خسارات جانی ناشی از حمله حیوانات خانگی (شناسنامه‌دار) در مشاعات ساختمان
  • پوشش هزینه‌های مربوط به انتقال‌مصدوم به‌بیمارستان (آمبولانس)

همچنین در طرح "آرام بام پارسیان"، برای بیمه‌گزارانی که مورد بیمه آن‌ها، مجهز به دوربین مدار بسته، سیستم اعلان و اطفاء حریق، نگهبان 24 ساعته و بیمه‌نامه آتش سوزی معتبر می‌باشند، تخفیف در حق بیمه در نظر گرفته شده است..

بیمه‌گزار می‌تواند حق‌بیمه را بصورت اقساط طبق آیین‌نامه مصوب شرکت بیمه پارسیان، پرداخت کند و چنانچه بیمه‌گزار حق‌بیمه را بصورت نقد پرداخت کند از تخفیف نقدی هم برخوردار می‌شود.

خبر خوش اینکه امکان صدور این بیمه‌نامه در سطح کشور توسط تمامی شعب و نمایندگان بیمه‌ پارسیان امکانپذیر است.

ارسال نظر