شناسه خبر : 17456

مجوز احداث بیمارستان در نورآباد و الشتر صادر شد

مجوز احداث بیمارستان در نورآباد و الشتر صادر شد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز احداث بیمارستان در نورآباد با ظرفیت ۲۵۰ تخت و بیمارستان ۶۴ تختخوابی در الشتر صادر شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به میزان جمعیت، وسعت و محرومیت شهرستان‌های سلسله و دلفان مجوز احداث بیمارستان در نورآباد با ظرفیت ۲۵۰ تخت و بیمارستان ۶۴ تختخوابی در الشتر صادر شد.

یحیی ابراهیمی اظهار داشت: با توجه به نیاز‌های این ۲ شهرستان درخواست احداث بیمارستان دوم سلسله و دلفان را مطرح شد.

او ادامه داد: جهت انجام این کار موافقت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و همچنین موافقت کمیسیون ماده ۲۰ وزارت بهداشت را اخذ کرده و توانستیم بیمارستان ۶۴ تختخوابی الشتر و ۲۵۰ تختخوابی نوراباد را به صورت رسمی مصوب کنیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کلیه تاییدیه‌ها و موافقت‌های اصولی و اولیه جهت اخذ پروانه تاسیس و احداث این بیمارستان‌ها (از مراجع ذی صلاح) اخذ شده که بعد از مشخص شدن مکان احداث این بیمارستان‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی مجوز ماده ۲۳ این پروژه نیز اخذ و سپس تامین اعتبار خواهد شد.

ابراهیمی همچنین با اشاره به وجود بیش از ۱۹ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در سلسله و نیاز این شهرستان به درمانگاه تامین اجتماعی، افزود: در این راستا نیز با توجه به مطالبه مردم و نیاز جدی شهرستان، پس از سال‌ها توانستیم مجوز تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان الشتر و همچنین ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نورآباد از سطح عمومی به تخصصی و فوق تخصصی را بگیریم.

او تصریح کرد: احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان سلسله، گام بسیار مهمی در جهت ارتقای سطح سلامت مردم این شهرستان است که با شروع به کار این درمانگاه، کلیه افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بدون کوچکترین دغدغه و هزینه رفت و آمد به شهر‌های همجوار جهت بهبود وضعیت سلامت خود می‌توانند به این درمانگاه مراجعه نمایند و به صورت رایگان درمان شوند.

 

ارسال نظر