شناسه خبر : 17438

اطلاعیه شماره ۲ سندیکای بیمه گران ایران در خصوص واکسیناسیون کارکنان و فعالان صنعت بیمه

اطلاعیه شماره 2 سندیکای بیمه گران ایران در خصوص واکسیناسیون کارکنان و فعالان صنعت بیمه

مرحله دوم طرح واکسیناسیون اهالی صنعت بیمه آغاز شد و همکاران محترم صنعت بیمه می توانند در سامانه تزریق واکسن کرونا ثبت‌نام کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سندیکای بیمه گران ایران، با پیگیری مستمر بعمل آمده از سوی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مساعدت دولت سیزدهم پس از انجام مرحله نخست طرح واکسیناسیون کارکنان و فعالان صنعت بیمه، هم اکنون در مرحله دوم گروه باقیمانده همکاران محترم می توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت برای تزریق واکسن کرونا نام نویسی کنند.

سندیکای بیمه گران ایران طی اطلاعیه ای نحوه ثبت نام را به شرح زیر تشریح کرد:

همکاران ارجمند صنعت بیمه 

ضمن آرزوی سلامتی، در مرحله دوم واکسیناسیون فعالان و کارکنان صنعت بیمه هم اکنون همکاران گرانقدر می توانند؛ جهت ثبت نام و انتخاب نزدیکترین مرکز به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی https://salamat.gov.ir/ مراجعه فرمایند.

لذا افرادی که پیامک مربوطه را از سوی سندیکای بیمه گران ایران دریافت نموده اند می توانند ضمن مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون وزارت بهداشت نزدیکترین مرکز واکسیناسیون به محل سکونت خود را انتخاب نمایند.

همچنین عزیزانی که پیامک را دریافت نموده اند و در روند ثبت نام با مشکل مواجه هستند؛ می توانند با شماره 8748اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس حاصل فرمایند.

کارکنان و فعالان صنعت بیمه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی سندیکا به نشانی WWW.SBI.IR و صفحه رسمی این نهاد صنفی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی Insurers.syndicate@  مراجعه فرمایید.

ارسال نظر