شناسه خبر : 17332

هزینه ثبت‌نام بیمه تکمیلی اتحادیه کفاشان دست‌دوز ماهیانه ۱۵۵ هزار تومان است

هزینه ثبت‌نام  بیمه تکمیلی اتحادیه کفاشان دست‌دوز ماهیانه 155 هزار تومان است

مسئول بیمه تکمیلی اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ارائه خدمات بیمه درمان گروهی در قالب بیمه تکمیلی به اعضای اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران گفت: در این طرح هزینه‌های بیماری و درمانی که توسط شرکت‌های بیمه‌گر اصلی همچون سازمان تامین اجتماعی پرداخت نمی‌شود، مورد پوشش قرار می‌گیرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، علیرضا گل محمدی، ادامه داد: برخی مراکز درمانی که دولتی نیستند و یا با سازمان تامین اجتماعی قرارداد ندارند نیز هزینه‌های خود را در قالب بیمه تکمیلی می‌گیرند و به نوعی این بیمه تکمیلی با توجه به هزینه‌های جاری در کشور کمک‌حال بزرگی برای اقشار کم‌درآمد و متوسط است.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه با همکاری اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران ثبت‌نام فعالان این صنف برای بیمه تکمیلی آغاز شده است، گفت: ما با توجه به شرایط کرونا و کم کردن رفت و آمد و همچنین تسهیل در امور، سه روش را برای ثبت‌نام در نظر گرفته‌ایم و متقاضیان می‌توانند با تماس با مسئول بیمه تکمیلی و یا از طریق واتساپ و یا از طریق سایت «حالا بیمه» و یا با مراجعه حضوری به همکاران ما مستقر در اتحادیه کفاشان دست‌دوز مدارک خود را ارائه کنند و پس از تایید مدارک، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: هزینه هر فرد برای ثبت‌نام تا سن 60 سالگی ماهیانه 155 هزار تومان است که مبلغ آن برای یک سال به صورت یکجا و مستقیم به شماره حساب شرکت بیمه واریز می‌شود.

گل‌محمدی افزود: این بیمه، پوشش‌های درمانی خوبی دارد به طور مثال برای بستری در بیمارستان تا سقف 30 میلیون تومان با 20 درصد فرانشیز در نظر گرفته شده است و برای بستری اعمال جراحی اصلی همچون قلب و ستون فقرات 60 میلیون تومان با 20 درصد فرانشیز در نظر گرفته شده است. خدمات پاراکلینیکی نیز به صورت تجمیعی در نظر گرفته شده و تا 8 میلیون تومان در سال تحت پوشش قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند علاوه بر خودشان، پدر، مادر و فرزندانشان را نیز بیمه تکمیلی کنند و تحت پوشش قرار بدهند.

ارسال نظر