شناسه خبر : 17026

حسینی محمدآبادی:

تامین اجتماعی ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان مستمری در کرمان پرداخت می‌کند

تامین اجتماعی ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان مستمری در کرمان پرداخت می‌کند

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: تامین اجتماعی ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان مستمری در کرمان پرداخت می‌کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علی حسینی محمدآبادی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در حاشیه آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی، گفت: ١٣٠ هزار خانوار مستمری بگیر تامین اجتماعی شامل بازنشسته، از کارافتاده و خانواده‌های از کارافتادگان استان ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان مستمری دریافت می‌کنند.

 حسینی محمدآبادی  افزود: افرادی که سال‌های زیادی در سنگر خدمت به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و جوانی و عمر خود را در این مسیر تقدیم کردند، امروز به عنوان بازنشسته و از کار افتاده شناخته می‌شوند و صددرصد لایق تکریم و تجلیل هستند.

او سازمان تامین اجتماعی را سازمان مردمی دانست و گفت: بیش از نیمی از جمعیت کشور زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی واز سه میلیون و ۵۰۰ خانوار مستمری بگیر تامین اجتماعی در کشور، ۱۳۰ هزار خانوار آن در استان کرمان هستند.

حسینی محمدآبادی از افزایش ۲ درصدی تعداد بیمه‌شدگان استان کرمان خبرداد و افزود: ۲۶ شعبه اصلی، ۱۶ شعبه اقماری و ۱۲ کارگزاری در کرمان مشمول ارائه خدمت به بیمه شدگان هستند.

او با اشاره به خدمات تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری تصریح کرد: تاکنون در استان کرمان ۲۲ نوع خدمت سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری اجرا شده است.

محمدآبادی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی برای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از صرف هزینه و وقت جامعه هدف خود از بهمن پارسال تاکنون بیشتر خدمات خود از طریق درگاه الکترونیکی این سازمان به نشانی es.tamin.ir ارائه می‌دهد.

او یادآور شد: تجلیل از بازنشستگان براساس ابلاغیه سازمان و براساس امتیازات و شاخص‌ها انجام گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان هم با تاکید بر پرهیز از دورهمی‌ها و رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در این موج پنجم کرونا خطاب به بازنشستگان گفت: به تبلیغات سوء واکسیناسیون توجه نکنید، زیرا واکسیناسیون شدت مرگ و میر را کاهش می‌دهد.

در این مراسم ۶ نفر از بازنشسته نمونه تامین اجتماعی استان کرمان تجلیل شدند.

 

ارسال نظر