شناسه خبر : 17023

با موافقت وزیر بهداشت:

بیمه گران هم به صف اولویت واکسیناسیون کووید ۱۹ پیوستند

بیمه گران هم به صف اولویت واکسیناسیون کووید ۱۹ پیوستند

صنعت بیمه که مسئولیت سنگین برقراری آرامش و گسترش اطمینان در بخش‌های معیشت، سلامت و مسئولیت جامعه را بر عهده دارد به اولویت دریافت واکسن اضافه شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به دنبال درخواست مستند و مستدل غلامرضا سلیمانی از وزیر بهداشت در خصوص ضرورت واکسینه شدن خادمان خط مقدم صنعت بیمه، دکتر سعید نمکی موافقت خود را برای تحقق این امر اعلام کرد.

 صنعت بیمه از جمله صنایعی است که پس از همه گیری ویروس کرونا نه تنها تن به تعطیلی نداد بلکه علاوه بر ایفای تعهدات ذاتی و حرفه ای خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز عالی ترین رتبه را به خود اختصاص داد.

  بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت که پیش از این نیز حمایت بیمه مرکزی و صنعت بیمه را از کادر درمانی و بهداشتی کشور را قابل تحسین دانسته بود با دریافت واکسن بیمه گران موافقت کرد.

 گفتنی است در نامه سلیمانی به وزیر بهداشت موضوعاتی نظیر: کاهش ریسک، مواجهه اجباری بیمه گران و بیمه گذاران، به خطر افتادن یا کند شدن عملیات بیمه گری، ارتباط مستمر و تماس مستقیم اهالی صنعت بیمه با آحاد جامعه  از جمله دلایل درخواست واکسیناسیون ویژه اعلام شده بود.

 شایان ذکر است که صنعت بیمه در ایام همه گیری ویروس کرونا چند ده تن از همکاران خود را در حین انجام خدمت از دست داده است.

ارسال نظر