شناسه خبر : 16894

متقاضیان دریافت هزینه بیمه تکمیلی کردستان نیازی به ارائه مدارک کاغذی ندارند

متقاضیان دریافت هزینه بیمه تکمیلی کردستان نیازی به ارائه مدارک کاغذی ندارند

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ کردستان گفت: متقاضیان دریافت هزینه بیمه تکمیلی در کردستان نیازی به ارائه مدارک کاغذی ندارند و خدمات رسانی در این زمینه به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتی مدیر شرکت آتیه سازان حافظ کردستان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی در زمینه استفاده از اسناد کاغذی و پس از توقف چاپ دفترچه بیمه توسط سازمان‌های بیمه‌گر پایه و اجرای طرح نسخه الکترونیک در استان، به منظور جلوگیری از سردرگمی و بروز مشکل برای بیمه شدگان بیمه تکمیلی شرکت‌های بیمه گر فعال در استان، سامانه استعلام نسخه الکترونیک در اختیار ارائه دهندگان خدمات درمانی و بیمه‌های تکمیلی قرار خواهد گرفت.

او افزود: همچنین با ایجاد هماهنگی و تعامل بین سازمان‌های بیمه گر پایه و شرکت‌های ارائه دهنده بیمه تکمیلی در کردستان، زمینه اتصال این شرکت‌ها به سامانه‌های نسخ الکترونیک فراهم شده است.

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ کردستان یادآور شد: بر این اساس از این پس بیمه شدگان برای دریافت هزینه درمانی خود از بیمه‌های تکمیلی نیازی به ارائه اسناد کاغذی نخواهند داشت.

در استان کردستان بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار نفر بیمه سلامت دارند که بیشترین تعداد آنان و بیش از ۶۰۰ هزار نفر در روستا‌ها ساکن هستند.

 

ارسال نظر