شناسه خبر : 16868

اختصاصی چابک آنلاین؛

بدون محصول جدید شرکت‌های بیمه‌ای برسر پرتفوی قدیمی رقابت می‌کنند

بدون محصول جدید شرکت‌های بیمه‌ای برسر پرتفوی قدیمی رقابت می‌کنند

یک عضو هیات مدیره شرکت بیمه آرمان، با بیان اینکه صنعت بیمه باید دیدگاه بیمه گذار خود را عوض کرده و به سمت محصولات جدید سوق دهد، افزود: شرکت ها می توانند در سال مانع زدایی با طراحی محصولات مخصوص بخش‌های اقتصادی به یکسری از مشاغل کمک کنند.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی،"حمیدرضا امیرحسنخانی" درگفت وگو با چابک آنلاین، گفت: یکی از دغدغه های بیمه مرکزی این است که شرکت های بیمه ای به سمت طراحی محصولات و خدمات جدید بروند.

وی،خاطر نشان کرد:تا وقتی که محصول جدیدی در بازار نباشد شرکت های بیمه ای برسر همان پرتفوی قدیمی با یکدیگر رقابت می کنند اما با آمدن محصولات جدید به بازار،  شرکت ها می توانند سهم جدیدی از بازار داشته باشند.

امیرحسنخانی، تصریح کرد: شرکت های بیمه ای برای رشد مجموعه خود باید سهم قابل توجهی از بازار را داشته باشند که بدست آوردن این سهم باید با طراحی محصولات جدید باشد نه اینکه برسر همین سهم موجود بازار با یکدیگر رقابت کنند.

حرکت صنعت بیمه به سمت نوآوری و تکنولوژی

وی، معتقد است که شرکت های بیمه ای برای دست آوردن سهم بیشتر بازار و افزایش ضریب نفوذ بیمه باید به سمت نوآوری و تکنولوژی بروند.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه آرمان، با اشاره به کارخانجات تولیدی فعال که فاقد بیمه نامه های مناسب خود هستند، گفت: تولید کشور از صفر تا صد قائل به نقدینگی و سرمایه در گردش است وصنعت بیمه  می تواند به این بخش ورود پیدا کرده  و بخشی ازاین سهم را تامین کنند.

امیرحسنخانی، اذعان داشت: با صدور ضمانت نامه توسط صنعت بیمه، کمک قابل توجهی به کارخانجات و راه اندازی تولید و اشتغال در کشور می شود چون صنعت بیمه بروکراسی بانک ها را ندارند و سرعت بیشتری در سرویس دهی خدمات به بنگاههای تولیدی خواهند داشت.

 

  • ناشناس

    اینگونه نیست

  • حسینی


    شکی نیست که صنعت بیمه باید محصولاتش را با نیاز جامعه هماهنگ کند اما این بدان معنی نیست که هر روز یک محصول تازه بدهد .
    متاسفانه و به هردلیل در حال حاضر ظرفیت های استفاده نشده بیشماری برای صنعت بیمه وجود دارد که رها شده است .

ارسال نظر