شناسه خبر : 16816

اختصاصی چابک آنلاین؛

نقش بیمه در حوزه کشاورزی بسیار کمرنگ است

نقش بیمه در حوزه کشاورزی بسیار کمرنگ است

عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، با بیان اینکه صنعت بیمه صنعتی مهم است که به راحتی نباید از کنار آن رد شد، افزود: صنعت بیمه می‌تواند ریسک صنایع، تولیدکنندگان و کشاورزانی را کنترل کند اما دچار فضای دولتی شده و عملکرد قوی ندارد.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، "علی تقوی‌فر" درگفت‌وگو با چابک‌آنلاین، با بیان اینکه بیمه، صنعتی است که نباید دولتی باشد، افزود: صنعت بیمه صنعتی مهم است که به راحتی نباید از کنار آن رد شد و اگر عملکرد درستی داشته باشد بسیاری از مشکلات صنعتگران، تولیدکنندگان و کشاورزان برطرف می شود.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، خاطرنشان کرد که صنعت بیمه می تواند ریسک تولیدکنندگان را کنترل کند اما دچار فضای دولتی شده و عملکرد درستی ندارد.

صنعت بیمه بازرگانی به حوزه کشاورزی ورود نکرده است

تقوی فر، اظهارکرد: صندوق بیمه کشاورزی، قیمتی مشخص شده به کشاورزان ارائه می دهد و از آن نرخ بیشتر را تحت پوشش بیمه قرار نمی دهد که برای کشاورزان کفاف نمی دهد.

وی، با بیان اینکه بیمه به دلیل ارائه خدمات باید سودده باشد، ادامه داد: سازمان های بیمه گر نباید ضررکنند به همین دلیل می توانند براساس ریسک بیمه گذار، نرخ تعیین کرده و با بیمه گذار برسر نرخ و نوع پوشش به توافق برسند.

عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، خاطرنشان کرد که صنعت بیمه بازرگانی به حوزه کشاورزی ورود نکرده و به دلیل آنکه بیمه حوزه کشاورزی دولتی است یک قیمت کلی ارائه می دهد.

تقوی فر، با اشاره به نقش پررنگ صنعت بیمه در توسعه کشور، افزود: نقش بیمه در حوزه کشاورزی کشور بسیار کمرنگ است.

 

ارسال نظر