شناسه خبر : 16813

اطلاع رسانی و آمار‌ها از افراد بدون بیمه دقیق نیست

اطلاع رسانی و آمار‌ها از افراد بدون بیمه دقیق نیست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر بیمه رایگان روستاییان هستیم اما متاسفانه سهمیه محدود است.

به گزارش چابک آنلاین، حجت الاسلام فلاحی در نشست با مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری با اشاره به اینکه یکی از گروه های فراموش شده سیستم اداری کشور روستاییان هستند، گفت: باید خدمات خوبی به این افراد ارائه شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از روستاییان ما به علت نبود درآمد زیر خط فقر هستند، افزود: مردم، ولی نعمتان ما هستند و توجه به این گروه از وظایف همه ما است و موجب کاهش فاصله طبقاتی می‌ شود.

حجت الاسلام فلاحی با تأکید بر اینکه متاسفانه اطلاع رسانی و آمار‌ها از افراد بدون بیمه دقیق نیست، تصریح کرد: نبود آمار دقیق و ارائه آمار اشتباه از قبیل آمار اشتغال موجب کاهش بودجه استان شده‌اند.

  • نماینده همدان و فامنین تأکید کرد: به دنبال بیمه رایگان روستاییان هستیم، اما متاسفانه سهمیه محدود است و امیدواریم در دولت آینده سهمیه بیمه روستاییان افزایش یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه نیازمند بانک اطلاعاتی دقیق هستیم، افزود: آمار گروه های کم در آمد و بدون درآمد روستایی را پیگیر هستیم تا استان بتواند سهمیه خوبی را در بحث بیمه رایگان بگیرد.

حجت الاسلام فلاحی بر آموزش روستاییان در حوزه بیمه روستایی تأکید کرد و گفت: لازم است در این زمینه دهیاران و بخشداران نهایت همکاری را داشته باشند.

 

ارسال نظر